تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۲۹
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۹۷۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سی‌وچهارمین همایش بانکداری اسلامی برگزار می‌شود

سی‌وچهارمین همایش بانکداری اسلامی برگزار می‌شود
‌می‌متالز - سی‌وچهارمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان «طرح بانکداری جمهوری اسلامی» به همت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مقارن با هفته بانکداری اسلامی، سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۰۶ و ۰۷ شهریورماه سال جاری با حضور صاحب نظران بانکداری اسلامی در محل ساختمان باغ موزه عباس‌آباد بانک مرکزی برگزار می‌شود.

سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی برگزار می شود
لازم به توضیح است، همایش بانکداری اسلامی، با بیش از ۳۰ سال سابقه برگزاری را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین رویداد علمی در حوزه علوم انسانی و به طور خاص در حوزه بانکداری اسلامی در میان دیگر رویداد‌های مشابه قلمداد کرد. این همایش هر سال در هفته بانکداری، مقارن با تصویب قانون عملیات بانکداری بدون ربا، برگزار می‌شود و طی سال‌های گذشته فرصتی مغتنم برای بسط دانش و علوم بانکداری، تضارب افکار بین صاحب‌نظران داخلی و خارجی و هم‌افزایی میان آنان را به نحو شایسته مهیا ساخته است.

یادآور می‌شود، مخاطبان اصلی همایش مدیران و کارشناسان ارشد نظام مالی و بانکی کشور و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه هستند که به صورت کاملاً هدفمند انتخاب و دعوت می‌شوند. در این همایش دستاورد‌های ارزنده آخرین مطالعات و پژوهش‌های برتر در حوزه علوم بانکداری و مالی اسلامی در قالب سخنرانی، مقاله، میزگرد تخصصی و یا کارگاه‌های آموزشی در روز‌های برگزاری همایش ارائه می‌شود. هم‌چنین دستاورد‌های علمی همایش همه ساله به صورت کتاب مجموعه مقالات و سخنرانی‌ها در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و مرجع ارزشمندی برای مطالعات و پژوهش‌های آتی است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده