تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۳۴۹۸۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

رشد بیش از ۹۷ درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان در سال ۱۳۹۷

می متالز - معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گفت: عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در وصول حقوق دولتی معادن، در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، بیش از ۹۷درصد رشد داشته است.
رشد بیش از ۹۷ درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان در سال ۱۳۹۷

به گزارش می متالز، دارا فرامرزی با اعلام این خبر افزود: در سال ۹۷ بیش از ۶هزار و ۳۱۰میلیون ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است.

وی با اشاره به رشد بیش از ۹۷درصدی وصول حقوق دولتی معادن نسبت به سال ۹۶، اظهار داشت: در سال ۹۶، وصولی حقوق  دولتی ۳هزار و ۲۰۰میلیون ریال بوده است.

فرامرزی با اشاره به وجود ۷۴فقره پروانه بهره برداری معدن در استان، افزود: این معادن با سرمایه گذاری بیش از ۳۴۰میلیارد ریال و اشتغال ۷۱۸نفر، دارای بیش از یک میلیارد و ۵۱۶میلیون تن ذخیره معدنی هستند و در حال حاضر ۴۵معدن در استان فعال و در حال بهره برداری هستند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عمده مواد معدنی استان، مواد اولیه سیمان، گچ، آهک، سنگ لاشه و مالون، مرمریت، بوکسیت، سلستین، مارن و ... می باشد که در نه ماهه ی اول سال گذشته قریب به ۲میلیون و ۳۱۳هزار تن استخراج داشته اند.

منبع: راک نیوز
عناوین برگزیده