تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۴:۵۱
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۰۱۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با تلاش شبانه‌روزی و انجام یک کار جهادی محقق شد؛

خدمت‌رسانی ۳۵ موکب شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین سیرجان در راهپیمایی جاماندگان اربعین

خدمت‌رسانی ۳۵ موکب شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین سیرجان در راهپیمایی جاماندگان اربعین
‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین با برپایی ۳۵ موکب، به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین، خدمت‌رسانی کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، هر ساله تعداد زیادی از عاشقان حضرت اباعبدالله‌ الحسین (ع) از نقاط مختلف سیرجان در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین که بیانگر جلوه‌ای از شکوه و قدرت جهان اسلام است، حضور به هم می‌رسانند که تسهیل مقدمات برپایی این مراسم بزرگ، نیازمند انجام یک کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی است.

در این راستا، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، اربعین امسال نیز با برنامه‌ریزی بهتر نسبت به سنوات گذشته، با برپایی ۳۵ موکب مختلف و خدمت‌رسان شامل (رادیو اربعین، گمشدگان، کودک و نوجوان، سرگرمی، آرایشگاه مردانه، روانشناسی، پذیرایی، واکس، هلال احمر، روایت‌گری، خدمات پزشکی و پرستاری، ناشنوایان، ستاد اقامه نماز، شربت‌خانه و ...) در محل امامزاده علی (ع) سیرجان به شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی خدمت ارائه کرد و از جمعیت ده‌ها هزار نفری پذیرایی نمود.

گفتنی است خدمت‌رسانی این مواکب که از حضور مربیان با سابقه و گویندگان صدا‌و‌سیما بهره‌مند بودند، با استقبال بی‌نظیر شرکت‌کنندگان همراه بود.

لازم به ذکر است، هم‌زمان با برگزاری مراسم پیاده‌روری اربعین در کشور عراق، ۳۵۰ نفر از کارکنان شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین که به همراه خانواده با ۸ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام شده بودند، پس از حضور در این مراسم معنوی، به شهر سیرجان بازگشتند.

خدمت‌رسانی ۳۵ موکب شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین سیرجان در راهپیمایی جاماندگان اربعین

عناوین برگزیده