تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۵۲۱۰۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در بازدید سردار مصطفی محمدنجار فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین بیان شد:

اقدامات توسعه‌ای گهرزمین موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می‌شود

اقدامات توسعه‌ای گهرزمین موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می‌شود
‌می‌متالز - نجار گفت: اقدامات گهرزمین بی‌شک نشان‌دهنده وجود ارزشمند کارکنان و مدیران لایق و در راس آن مدیرعامل این شرکت است که این فعالیت‌ها موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سرتیپ پاسدار مصطفی محمدنجار از قسمت‌های مختلف سایت شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین از جمله معدن و کارخانه‌های کنسانتره بازدید کرد.

در این بازدید که حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار، یعقوبی‌پور فرماندار سیرجان و محیاپور مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین نیز حضور داشتند، نجار با اشاره به تنوع محصولات تولیدی شرکت گهرزمین گفت: این اقدامات که بی‌شک نشان‌دهنده وجود کارکنان و مدیران لایق و در راس آن مدیرعامل شرکت مهندس محیاپور است، موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می‌شود.

حسن‌زاده، معاون اقتصادی استاندار نیز در این بازدید به نقش بی‌بدیل و حمایت‌های گسترده شرکت معدنی گهرزمین در جنوب استان اشاره کرد.

وی افزود: ورود این شرکت معدنی به سمت تولید محصولات دیگر از مزایای ارزنده آن می‌باشد.

در ادامه این بازدید محمد محیاپور مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین ضمن عرض خیر مقدم به حضور سرتیپ پاسدار نجار در این بازدید گفت: سهامداران و کارکنان این مجموعه رویکرد توسعه‌ای دارند و در جهت پیشرفت مجموعه، تمام تلاش خود را به کار می‌برند.

وی همچنین خواستار اصلاح بهره‌وری مالکانه شد.

گفتنی است بازدیدکنندگان قبل از حضور در سایت شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، به اتفاق محمد معتمدی‌زاده نماینده سیرجان و بردسیر از سایت این شرکت واقع در بردسیر نیز دیدن کردند.

تعداد بازدید : 1
عناوین برگزیده