تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۰۳
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۵۰۱۲۲
سرویس خبر : انرژی

۲۰۵ پروژه برق‌رسانی در اهواز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۲۰۵ پروژه برق‌رسانی در اهواز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: هم‌زمان با هفته دولت، ۲۰۵ پروژه برق‌رسانی در اهواز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، محمد فراتی اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت ۲۰۵ پروژه توسعه و احداث شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شهری، روشنایی معابر شهری و توسعه و احداث روستایی، در کلان‌شهر اهواز، حمیدیه، باوی، کاون، ال‌هایی و ۴۸۸ روستا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: پروژه توسعه و احداث شهری شامل احداث خطوط به منظور تامین برق مشترکین جدید، تعدیل بار ترانس‌ها و فیدر‌ها با اعتبار بیش از یک هزار و ۸۶ میلیارد ریال، پروژه اصلاح و بهینه‌سازی معابر شهری شامل اصلاح و بهینه‌سازی و مقاوم‌سازی شبکه، تعویض تجهیزات معیوب و فرسوده شبکه با اعتبار بیش از ۱۸۸ میلیون ریال و پروژه روشنایی معابر شهری شامل توسعه و احداث شبکه روشنایی جهت بلوار‌ها و خیابان‌های جدید، تعویض تجهیزات معیوب روشنایی و روشن کردن خیابان‌های خاموش با اعتبار بیش از ۸۴ میلیون ریال از پروژه‌های آماده شده برای هفته دولت است.

فراتی ادامه داد: پروژه توسعه و احداث روستایی شامل احداث خطوط به منظور تامین برق مشترکین جدید روستایی و تعدیل ترانس‌های روستایی با هدف بهبود کیفیت برق دریافتی مشترکین و اصلاح و بهینه‌سازی و مقاوم‌سازی شبکه، تعویض تجهیزات معیوب جهت کاهش خاموشی و کاهش انرژی توزیع‌نشده و احداث شبکه روشنایی جدید با اعتبار بیش از ۳۰۱ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.

وی یادآور شد: در مجموع بیش از یک هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال پروژه برق‌رسانی اهواز در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده