تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۰۱۷۳

اعزام قطار‌های فوق‌العاده به پایانه‌های مرزی برای بازگشت مسافران اربعین

اعزام قطار‌های فوق‌العاده به پایانه‌های مرزی برای بازگشت مسافران اربعین
‌می‌متالز - شرکت راه‌آهن از اعزام قطار‌های فوق‌العاده به پایانه‌های مرزی برای بازگشت مسافران اربعین هم‌زمان با آغاز موج بازگشت زائران خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «جلال مختاری» مدیرکل روابط‌ عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، گفت: با توجه‌ به آنکه بازگشت زائران در کشور آغاز شده است، بخشی از زائران از طریق حمل‌ونقل ریلی به کشور بازمی‌گردند که در این زمینه سعی شده از تمامی ظرفیت‌های بخش حمل‌ونقل ریلی در شهر‌های مختلف استفاده شود.

وی افزود: در بازه زمانی اربعین قطار‌های فوق‌العاده از مشهد به کرمانشاه، تهران به کرمانشاه، مشهد به اهواز و مشهد به خرمشهر در نظر گرفته شده است. علاوه بر این در مجموع ۶۰۰ هزار صندلی در قالب هزار و ۱۰۰ رام قطار به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و برای انجام عملیات اربعین امسال هیچ افزایش قیمتی مانند سایر بخش‌های حمل‌ونقلی نداشته‌ایم.

مختاری ادامه داد: قطار‌های مسافری به شکل ۲۴ ساعته از ایستگاه خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه که حدود ۲۰ کیلومتر است اقدام به حمل رایگان مسافران می‌کنند همچنین در برگشت هم زائران امام حسین (ع) از نقطه صفر مرزی به خرمشهر به‌ صورت ریلی جابه‌جا می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده