تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۵۰۲۲۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

گامی بزرگ به سوی هوشمندسازی فولاد سبا با همکاری ایریسا

گامی بزرگ به سوی هوشمندسازی فولاد سبا با همکاری ایریسا
‌می‌متالز - جلسه بررسی پروژه هوشمندسازی احیا مستقیم فولاد سبا با حضور مدیران ارشد شرکت فولاد سبا و ایریسا برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، جلسه بررسی پروژه هوشمندسازی احیا مستقیم فولاد سبا با حضور مدیران ارشد شرکت فولاد سبا و ایریسا برگزار شد. در این جلسه که با هدف بررسی پیشرفت پروژه هوشمندسازی احیا مستقیم فولاد سبا برگزار شد، مدیرعامل شرکت فولاد سبا به همراه مدیران زیرمجموعه و تیم پروژه، ضمن حضور در شرکت ایریسا، از نزدیک در جریان آخرین دستاورد‌های این پروژه قرار گرفتند.

در این نشست، گزارشی جامع از انجام سه پروژه اتوماسیون سطح دو ۱۰۰ تگ احیا مستقیم سبا، اتوماسیون سطح دو ۲٠٠٠ تگ و پروژه مدل هوشمندسازی ارائه شد. اجرای پروژه‌های مذکور را تیمی از کسب و کار‌های اتوماسیون صنعتی، سیستم‌های اطلاعاتی، شبکه و زیرساخت، امنیت سایبری و تحول دیجیتال شرکت ایریسا با همکاری شرکت سامان انرژی به عنوان شریک تجاری بر عهده دارد.

خواندن ۲۲۰۰ تگ از سطح یک و ذخیره سازی داده‌ها در پایگاه داده، ارسال داده‌های مورد نیاز برای مدل هوش مصنوعی، بهینه‌سازی تولید با استفاده از مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی و هوشمندسازی فرآیند احیا مستقیم فولاد سبا از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه است.

گفتی است هوشمندسازی فرآیند احیا مستقیم فولاد سبا گامی مهم در جهت افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و بهبود کیفیت محصولات این شرکت به شمار می‌رود.

با پیاده‌سازی این پروژه، فولاد سبا به یکی از پیشروترین شرکت‌های فولادسازی در زمینه استفاده از فناوری‌های نوین تبدیل خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده