تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۰۵
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۵۰۳۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه تداوم یافت

خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه تداوم یافت
‌می‌متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات خرد امروز هم حدود ۲ هزار و ۴۳۱ میلیارد تومان ثبت شده است.

به گزارش می‌متالز، محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز شاخص کل بورس یک وضعیت مثبتی را تجربه کرد به طوری که با ۰.۲۳ درصدی همراه شد همچنین شاخص کل هم‌وزن هم با یک تغییر ۰.۲۲ درصدی همراه شد حجم معاملات امروز بازار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: ارزش معاملات خرد امروز هم حدود ۲ هزار و ۴۳۱ میلیارد تومان ثبت شده است در نهایت هم ۱۱۴ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد تا علی‌رغم شاخص مثبت همچنان شاهد خروج نقدینگی از بازار باشیم.

غفوری همچنان اظهار کرد: امروز ۶۰ درصد بازار در بازه مثبت و ۴۰ درصد در محدوه منفی به کار خود پایان دادند همچنین امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند و صنعت فلزات اساسی هم شاهد بیشترین میزان خروج نقدینگی بود.

همچنین یادآوری می‌شود بنابر اعلام سازمان بورس به دنبال آخرین تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دامنه نوسان معاملات سهام و حق تقدم و صندوق‌های سرمایه‌گذاری تغییری نداشته و تا اطلاع ثانوی معاملات این بازار با دامنه مثبت و منفی ۲ درصد انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده