تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۵
بازدید: ۸
کد خبر: ۳۵۰۳۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توضیحات فجهان درباره افزایش سرمایه

توضیحات فجهان درباره افزایش سرمایه
‌می‌متالز - اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه فجهان منتشر شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت جهان فولاد سیرجان اعلام کرد؛ گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۵ هیات مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۳۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین مخارج سرمایه‌ای مورد نیاز جهت اجرا و جبران مخارج انجام شده بابت پروژه‌های زیرساختی ارائه می‌شود.

بر اساس اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت جهان فولاد سیرجان با نماد فجهان (فسیرجان) در بورس فعالیت دارد.

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی دش و همکاران) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۵ هیات مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۳۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین مخارج سرمایه‌ای مورد نیاز جهت اجرا و جبران مخارج انجام شده بابت پروژه‌های زیرساختی ارائه می‌شود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: صدای بورس

عناوین برگزیده