تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۴۸
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۵۱۳۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
جهان فولاد سیرجان رقم زد؛

تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های "فجهان"

تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های
‌می‌متالز - میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۱۱ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۷ هزار و ۲۶۸ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری نشان داد که اتفاقات خوبی در این شرکت در حال جریان است. 

تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های
میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۲۲۵ میلیاردتومانی رسید. "فجهان" در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲۸ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۶۹ درصدی همراه بود. همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۵ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده است.

تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های
" فجهان" در مردادماه ۲۵۵ هزار و ۶۲۷ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۱۹ هزار و ۱۶۴ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروشی که جهان فولاد سیرجان در این دوره ماهانه شناسایی کرد، نشان‌دهنده رشد ۴۴ درصدی فروش این شرکت بوده است.

تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های
بیشترین درآمدزایی که شرکت جهان فولاد سیرجان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «میلگرد» با یک هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان بود درآمدی که "فجهان" از فروش این محصول در مردادماه به دست آورد برابر با ۵۲ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «میلگرد» بیشترین درآمدزایی را برای جهان فولاد سیرجان محصول «آهن اسفنجی» به خود اختصاص داده بود؛ همچنین در میان محصولات این شرکت فولادی بیشترین نرخ فروش را محصول «میلگرد (داخلی)» با مبلغ ۲۴ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان در ازای هر تن بر عهده داشت.

تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های
منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده