تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۱۴
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۵۰۵۸۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
پیام تقدیر مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پاسداشت خدمت عاشقانه کارکنان این مجموعه به زائرین اربعین حسینی

حماسه تولید به رستاخیز اربعین رسید

حماسه تولید به رستاخیز اربعین رسید
‌می‌متالز - علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پیامی از خدمت عاشقانه کارکنان این مجموعه به زائرین اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

اربعین به عنوان نمادی از عشق، وفاداری و همبستگی انسانی شناخته می‌شود. برگزاری پیاده‌روی اربعین به عنوان یک حرکت فرهنگی و اجتماعی، نشان‌دهنده ارادت به اهل بیت و تأکید بر پیام‌های عدالت‌طلبی و آزادگی است.  

در راه این رستاخیز عظیم انسانی، هر موکب یک مقصد، در راه رسیدن به حرمی است که سرخ‌ترین خون جهان از آن نقطه جاری است. 

برای رسیدن به بلندترین فریاد آزادی‌خواهی تاریخ، باید از پایانه‌ها و مرز‌های عاشقی، موکب به موکب بگذریم تا در بین الحرمین نور، امام آزادگی را با همه وجود زیارت کنیم.

در مسیر سبز و سرخ اربعین، کارکنان و پرسنل همیشه در صحنه فولاد اکسین خوزستان عاشقانه و شبانه‌روزی با تمام وجودشان در پایانه صفر مرزی شلمچه، مرز‌های ایمان و خدمت به زائرین اباعبدالله حسین را جابجا کردند. مردان سرزمین حماسه و ایستادگی، از خط تولید تا خط سرخ اربعین را  لبریز معرفت و همراهی با دلدادگان کوی حسین و بارگاه منورش کردند، تا جهان بداند که ایرانی با ایمان و اعتقاد و مذهبش زنده است.

فولادمردان اکسین، آتش سرخ تولید و صنعت را با راه سرخ عاشوراییان در آمیختند و معجون شکفتن و سرزنده گی را از کارون پرخروش همراه با سیل زائران به حریم حرم آب و آبرو، حضرت ابوالفضل عباس (ع) رساندند.

اینجانب خاضعانه و صمیمانه از همت مردانه و حضور جاودانه کارکنان مومن، معتقد و همیشه همراه فولاد اکسین خوزستان در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی که تحسین مردم و مسوولین نظام و دولت را برانگیخت تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند متعال در زیر سایه پرچم افراشته و پرعظمت امام حسین (ع) و یاران باوفایش برای آنها توفیق خدمت همیشگی به خاندان اهل بیت و مردم شریف ایران را خواهانم.
راه حسینیان پر رهرو و همیشگی باد.

علی محمدی
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان
۰۵ شهریور ۱۴۰۳

حماسه تولید به رستاخیز اربعین رسید

عناوین برگزیده
قوانین حاکم بر زنجیره تولید فولاد کشور باید برای تولیدکنندگان قابل پیش‌بینی باشد
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۶):

قوانین حاکم بر زنجیره تولید فولاد کشور باید برای تولیدکنندگان قابل پیش‌بینی باشد

پرطرفدارترین عناوین