تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۰۰
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۵۰۶۴۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان:

پیشرانی ذوب آهن در صنعت ساختمان با محصولات جدید این مجتمع رقم خورده است

پیشرانی ذوب آهن در صنعت ساختمان با محصولات جدید این مجتمع رقم خورده است
‌می‌متالز - علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان ۰۸ شهریورماه در نخستین روز نمایشگاه صنعت ساختمان تهران در غرفه این مجتمع عظیم صنعتی گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان پتانسیل‌های توسعه زیرساخت صنعت ساختمان کشور را به طور کلی ارائه می‌کند و لذا اهمیت بسیاری در صنعت و اقتصاد کشور دارد. ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان پیشران صنعتی‌سازی ساختمان در این نمایشگاه حضور یافته و مقاطع طویل را به عنوان تولیدات اصلی خود در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: برند ذوب آهن اصفهان در کشور بسیار خوشنام است و با کیفیت محصول شناخته می‌شود که از اهمیت بسیاری در این صنعت برخوردار است.

نصیری اظهار داشت: آنچه ذوب آهن اصفهان را در عرصه صنعتی‌سازی ساختمان پیشتاز کرده است تولیدات جدید این مجتمع است. این شرکت علاوه بر میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی که از گذشته تولید می‌کرده است، در سال‌های اخیر شروع به تولید محصولات صنعتی مورد استفاده در سازه‌های فولادی از جمله تیرآهن‌های بال پهن و با سایز بالا جهت ساختمان‌های بلند مرتبه کرده است.

معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان، افزایش ایمنی و سرعت در ساخت سازه‌های بلند مرتبه و کاهش بهای تمام شده را از جمله مزایای بهره‌گیری از تیرآهن‌های بال پهن در ساختمان‌سازی دانست و گفت: ذوب آهن اصفهان اکنون قادر به تولید تیرآهن‌های بال پهن تا سایز ۳۰ می‌باشد و مشتاق هست که سازه‌های بلند مرتبه را به صورت نمونه و سمپل با تیرآهن‌های بال پهن پیچ و مهره‌ای مطابق با نیاز مشتری عرضه کند.

نصیری افزود: این مهم را می‌توان به صورت مدولار در یک ساختمان اجرا کرد تا مجموعه صنعت ساختمان کشور از این توانمندی بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده تیرآهن‌های بال پهن کشور نقش مهمی در صنعتی‌سازی ساختمان دارد گفت: یکی از اهداف اصلی این مجتمع برای شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان عرضه کردن این توانمندی است.

پیشرانی ذوب آهن در صنعت ساختمان با محصولات جدید این مجتمع رقم خورده است

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین