تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۱
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۰۵۲۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان:

تأمین برق صنایع فولادی امری ضروری است

تأمین برق صنایع فولادی امری ضروری است
‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» گفت: تأمین برق صنایع فولادی امری ضروری است و باید در ایت زمینه زیرساخت‌های بیشتری ایجاد شود.

به گزارش می‌متالز، امیر کشانی در همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان اظهار کرد: همه می‌دانیم که صنعت فولاد صنعت مهم و استراتژیک برای کشور است و بسیاری از توسعه کشور‌ها از توسعه فولاد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در اصفهان شرکت‌های مهم فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، فولاد کویر و فولاد امیر کبیر کاشان را داریم، تصریح کرد: اصفهان به گونه‌ای پایه‌گذار صنعت فولاد در کشور است هر چند مورد بی‌مهری قرار گرفته و هیچ حمایت ویژه‌ای از صنعت فولاد استان اصفهان انجام نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه ما باید تا پیش از این در زمینه تأمین انرژی برق سرمایه‌گذاری کرده باشیم، اضافه کرد: هفته گذشته توافق شد که صنایع ۳ روز برق نداشته باشند از طرفی برخی از روز‌ها نیز که تعطیلی داریم و از این رو باید به سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های حوزه انرژی کشور و معدن و مواد معدنی توجه داشته باشیم.

وی گفت: اگر روزی گذشتگان ما شرکت‌هایی مانند ذوب آهن و فولاد مبارکه را بهره‌برداری کردند ما باید این میراث را حفظ کنیم و اثر خوبی را تحویل آیندگان بدهیم.

کشانی گفت: امسال افزایش دمای شدید در کشور آسیب‌های زیادی را در پی داشت، اما باید در زمینه تأمین برق شرکت‌های فولادی همکاری بیشتری صورت گیرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده