تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۵۰۶۵۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

کی‌ام‌سی T۹ پنج ستاره ایمنی گرفت

کی‌ام‌سی T۹ پنج ستاره ایمنی گرفت
می‌متالز - کی‌ام‌سی T۹ یا همان JAC T۹ در تست و ارزیابی خودروهای جدید کشور استرالیا پنج ستاره ایمنی را دریافت کرد.

به گزارش می‌متالز، خودروی JAC T۹ در تست و بررسی ایمنی موسسه معتبر ANCAP (برنامه ارزیابی خودرو‌های جدید استرالیا) امتیاز کامل ایمنی را به خود اختصاص داد. جک تی۹ که در ایران با نام KMC T۹ توسط شرکت کرمان موتور به بازار عرضه شده است، توانست پنج ستاره ایمنی در تست تصادف را دریافت کند.

برنامه ارزیابی خودرو‌های جدید استرالیا (ANCAP) یک برنامه ارزیابی عملکرد ایمنی خودرو است که در استرالیا مستقر و در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد. ANCAP در تست تصادف خودرو‌های عرضه شده در استرالیا و انتشار نتایج آن برای مصرف‌کنندگان تخصص دارد.

تست تصادف تی۹ در این موسسه انجام که این خودرو با بالاترین نمرات در انواع مختلف تصادف و حفظ سلامت سرنشینان، نمره نهایی پنج ستاره را از آن خود کرد.

جک T۹ در تست تصادف مورد بررسی قرار گرفته است، در برخورد کامل از جلو و با عرض کامل، محافظت از آدمک راننده برای تمام نواحی حساس بدن نمره خوب و امتیاز کامل گرفته است. حفاظت سرنشین عقب برای گردن کافی و محافظت ارائه شده به سایر نواحی بدن خوب بود. در تست ضربه جانبی، حفاظت ارائه شده برای تمام نقاط حیاتی بدن راننده خوب بوده و حداکثر امتیاز در این مورد را به دست آورده است.

جدیدترین پیکاپ کرمان موتور که به تازگی به مشتریان تحویل و وارد خیابان‌ها شده است؛ توانست در تست‌های ایمنی حفاظت از سرنشین بزرگ‌سال ۸۵ درصد نمره، حفاظت از سرنشین کودک ۸۷ درصد، حفاظت از عابرین پیاده در هنگام تصادف ۸۷ درصد و ۸۹ درصد نمره تجهیزات ایمنی را کسب کند. این نمرات بالا که توسط موسسه معتبر استرالیایی به خودروی JAC T۹ که ما آن با نام کی‌ام‌سی T۹ میشناسیم، نشان‌دهنده ایمنی بالای این خودرو برای مصرف‌کنندگان است.

خودروی KMC T۹ که نسل بعدی پرفروش‌ترین پیکاپ بازار یعنی KMC T۸ است، با طراحی به‌روز و امکانات و تجهیزات بیشتر توسط شرکت کرمان موتور به بازار عرضه شد. با توجه به اخذ بالاترین نمرات ایمنی KMC T۹ از موسسه معتبر ANCAP، امیدوار است ادامه‌دهنده موفقیت برادر کوچک‌تر خود در بازار پیکاپ ایران باشد.

منبع: فردای اقتصاد

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین