تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۸
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۰۹۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

علیزاده‌برمی: دولت چهاردهم بیشترین توجه را به افزایش تولید ملی داشته باشد

علیزاده‌برمی: دولت چهاردهم بیشترین توجه را به افزایش تولید ملی داشته باشد
‌می‌متالز - نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تولید، افزایش ارزش پول ملی و همچنین رفع بیکاری را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش می‌متالز، «علی‌اکبر علیزاده‌برمی» نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب خطاب به دولت چهاردهم و تعیین اولویت‌ها برای این دولت گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کاهش تورم باید در اولویت دولت چهاردهم قرار گیرد. از سوی دیگر کلید کاهش تورم افزایش تولید خواهد بود.

وی ادامه داد: در حقیقت افزایش تولید، افزایش ارزش پول ملی و همچنین رفع بیکاری را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین دولت چهاردهم باید در ابتدا بیشترین توجه را بر افزایش تولید ملی داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره ترکیب کابینه دولت چهاردهم تاکید کرد: کابینه دولت چهاردهم با صلاح رئیس‌جمهور محترم انتخاب و در نهایت توسط نمایندگان مورد اعتماد واقع شد؛ همان طور که آقای پزشکیان نیز تاکید کردند، استعلام تمامی وزرا و معاونین ایشان از نهاد‌های امنیتی و بالادستی گرفته شده است و درحال حاضر نیز این افراد در عالی‌ترین رتبه کشور درحال فعالیت و خدمت هستند؛ بنابراین آنچه که در حال حاضر اهمیت دارد، همراهی قوای سه گانه با یکدیگر برای موفقیت دولت چهاردهم است و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، موفقیت دولت، موفقت کل کشور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده
ماموریت کلیدی ICC
اتاق بازرگانی بین‌المللی چه نقشی در عبور از بحران‌های جهانی و تجارت پایدار دارد؟

ماموریت کلیدی ICC