تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۰۷
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۱۴۰۱
سرویس خبر : قراضه و بازیافت
مدیرعامل شرکت بازرگانی توکا تدارک مطرح کرد؛

تغییر رویکرد توکا تدارک از تامین‌کننده قراضه به شرکت بازرگانی تأمین مواد اولیه و قطعات یدکی صنعت فولاد

تغییر رویکرد توکا تدارک از تامین‌کننده قراضه به شرکت بازرگانی تأمین مواد اولیه و قطعات یدکی صنعت فولاد
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت بازرگانی توکا تدارک گفت: از سال گذشته رویکرد این شرکت، تغییر کرده و در حال حاضر در حوزه‌های مختلف تأمین مواد اولیه و قطعات یدکی صنعت فولاد فعالیت می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت بازرگانی توکا تدارک از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد اظهارداشت: شرکت بازرگانی توکا تدارک در حوزه‌های مختلف بازرگانی فعالیت می‌کند. یک‌سری از فعالیت‌های این شرکت، فعالیت‌های سنتی در حوزه تأمین مواد اولیه و عملاً قراضه‌های مورد نیاز فولاد بوده است. از سال گذشته رویکرد شرکت متفاوت شده و در حال حاضر در حوزه‌های مختلف تأمین مواد اولیه فولاد از جمله تأمین کنسانتره، مواد اولیه، قطعات و تجهیزاتی که فولاد نیاز دارد فعالیت می‌کنیم.

حسین پورمقدم با بیان اینکه این شرکت نسبت به شش‌ ماهه سال گذشته حدود ۴۰۰ درصد رشد عملیات داشته و جزو یکی از شرکت‌های متفاوت در این حوزه بوده است، افزود: امیدواریم با توجه به توانمندی‌های موجود در این شرکت، این رکورد‌ها را با توالی ادامه‌دار در سال‌های آینده شاهد باشیم. ما می‌توانیم تعامل خود را با فولاد مبارکه بیشتر کنیم و در حوزه تأمین مواد اولیه، قطعات و تجهیزات فعالیت بهتری داشته باشیم. این مهم در حال انجام است و اگر سرعت آن بیشتر شود شرایط بهتری را برای سال‌های آینده خواهیم داشت. 

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده