تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۵۲۲۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تسری بخشودگی به پرونده‌های مطرح درهیات‌های حل اختلاف مالیاتی

تسری بخشودگی به پرونده‌های مطرح درهیات‌های حل اختلاف مالیاتی
‌می‌متالز - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی و تسری آن به پرونده‌های مطرح در هیات‌های حل اختلاف مالیاتی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سید محمدهادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص تمدید بخشودگی جرائم مالیاتی مودیان اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده و درخواست‌های متعدد مودیان به منظور تمدید مهلت پرداخت بدهی، بخشودگی جرائم مالیاتی در صورت پرداخت بدهی تا ۲۹ شهریورماه تمدید شد.

سبحانیان افزود: همچنین بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده در خصوص پرونده‌های مطرح در مراحل حل اختلاف مالیاتی که مودی تا ۲۹ شهریورماه سال جاری از اعتراض خود صرفنظر و نسبت به پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی حداکثر تا ۲۰ اسفندماه سال جاری اقدام نماید تا صد درصد به ادارات کل امور مالیاتی تفویض می‌شود.

وی با بیان اینکه فرصت بخشودگی جرائم مالیاتی رو به پایان است، یادآور شد: به تمامی مودیان توصیه می‌کنیم از این فرصت استفاده کرده و تا ۲۹ شهریورماه بدهی مالیاتی خود را پرداخت نمایند.

گفتنی است مودیان می‌توانند با مراجعه به ادارات امور مالیاتی سراسر کشور و پرداخت بدهی مالیاتی خود از فرصت بخشودگی تا صددرصدی جرائم مالیاتی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و ۳۰ میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده