تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۱۴
کد خبر: ۳۵۲۲۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اعلام فرصت واریز وجه برای متقاضیان حراج سکه مرکز مبادله

اعلام فرصت واریز وجه برای متقاضیان حراج سکه مرکز مبادله
‌می‌متالز - سخنگوی مرکز مبادله گفت: متقاضیان تا ساعت ۲۳ امشب جهت واریز وجه برای شرکت در حراج سکه مرکز مبادله فرصت دارند.

به گزارش می‌متالز، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: هفدهمین جلسه حراج سکه طلا مرکز مبادله دوشنبه ۲۶ شهریور برگزار می‌شود و در این حراج همانند حراج‌های قبلی حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به شکلی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

این مقام‌ مسوول در ادامه اظهار کرد: متقاضیان از ساعت ۱۴ روز گذشته تا ساعت ۲۳ امشب می‌توانند واریز وجه برای شرکت در حراج سکه مرکز مبادله را داشته باشند و بعد از ساعت ۲۳ به هیچ عنوان متقاضیان امکان واریز وجه نخواهند داشت.

او در ادامه افزود: متقاضیان حراج سکه مرکز مبادله حتما باید برای استرداد وجه یک شماره شبای بانک ملی معرفی کنند یعنی اگر افراد در سامانه شماره شبای غیر از ملی معرفی کرده باشند حتما باید به سامانه مراجعه و شماره شبای ملی را وارد کنند چرا که استرداد وجه صرفا به شماره شبای ملی امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است، از ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ تاکنون، ۱۶ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج‌ها، در مجموع ۳۰۴ هزار و ۳۹۳ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۶۸ هزار و ۲۹ قطعه، نیم سکه ۴۸ هزار و ۱۷۴ قطعه و تمام سکه ۸۸ هزار و ۱۹۰ قطعه است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده