تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۵۴
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۵۲۲۵۷
سرویس خبر : انرژی

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر منصوب شد

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر منصوب شد
‌می‌متالز - وزیر نیرو در حکمی «محسن طرز‌طلب» را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق منصوب کرد.

به گزارش می‌متالز، «عباس علی‌آبادی» وزیر نیرو در حکم خود خطاب به «محسن طرزطلب» نوشت: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی و در اجرای مفاد ماده (۷) اساسنامه سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) به موجب این حکم به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان مذکور منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی و بکارگیری توانمندی‌های بخش غیردولتی و حمایت از مشارکت آنها و با همکاری و تعامل با واحد‌های ستادی، شرکت‌های زیر مجموعه و سایر دستگاه‌ها، نسبت به تحول در توسعه منابع تجدید پذیر و ارتقای بهره‌وری انرژی در چارچوب اهداف و برنامه‌های دولت چهاردهم و وزارت نیرو اهتمام ویژه به عمل‌آورید.

توفیق جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انجام شایسته وظایف محوله و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

طرز طلب فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق و دارای فوق لیسانس معارف اسلامی، فوق لیسانس MBA و اقتصاد است و سابقه مدیرعاملی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی، مدیر اسبق شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و مجری طرح‌های رودبار لرستان، چمشیر و پارسیان را در کارنامه خود دارد.

بنا بر این گزارش پیش از این محمود کمانی ریاست سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) را بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده