تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۵۲۷۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
گزارش از جریان پول حقیقی در بازار سهام

ورود سرمایه به بورس در روز‌های پایانی تابستان + نمودار

ورود سرمایه به بورس در روز‌های پایانی تابستان + نمودار
‌می‌متالز - در ابتدای هفته اخیر خروج سرمایه حقیقی از بازار سهام ثبت شد، اما در ۲ روز پایانی هفته شاهد ورود پول به بازار بودیم.

به گزارش می‌متالز، در اولین روز هفته ۵۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه نیز ۲۱۰ میلیارد تومان سرمایه خارج شد و روز دوشنبه شاهد خروج ۱۱۲ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار بودیم.

اما روز سه‌شنبه ۲۳۱ میلیارد تومان سرمایه حقیقی وارد شد. روز چهارشنبه نیز پول حقیقی وارد شد و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار ۸۷ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته ۵۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۱۱ میلیارد تومان بود. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد وبملت بیش‌ترین خروج سرمایه داشت و خساپا و خزامیا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نماد‌های رمپنا، فملی و حسینا بیش‌ترین ورود پول حقیقی داشتند.

روز یکشنبه وبملت بیش‌ترین خروج سرمایه را داشت و ثفارس، کالا، شصف‌ها و خساپا در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نماد‌های ثپردیس، شیران، فملی، تیپیکو و فولاد بیش‌ترین ورود پول حقیقی را داشتند.

روز دوشنبه نیز نماد‌های حکشتی، ثفارس، وبملت، نوری و صبا بیش‌ترین خروج پول و نماد‌های خاهن، ثپردیس، فولاد، فملی و وشهر بیش‌ترین ورود سرمایه را داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نماد وبملت بیش‌ترین خروج را ثبت کرد و پس از آن کنور، غنوش، خگستر و وسالت در رتبه‌های بعدی بودند. از سوی دیگر، نماد‌های فولاد، وبانک، ونوین، حفارس و فملی بیش‌ترین ورود را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته بیش‌ترین خروج پول متعلق به نماد شیران بود. نماد‌های وبملت، غنوش، کالا و حکشتی در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر فولاد، وبانک، ونوین، حفارس و پارسان بیش‌ترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند.

منبع: اقتصادنیوز

عناوین برگزیده