تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۵۲
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۵۳۱۵۴
سرویس خبر : اجتماعی

رضازاده: با عوامل خاطی در حادثه معدن برخورد قضایی شود

رضازاده: با عوامل خاطی در حادثه معدن برخورد قضایی شود
‌می‌متالز - نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مجلس شورای اسلامی و وزارت‌خانه‌های مربوطه کشور تقاضا داریم موضوع را بررسی کنند و با عوامل خاطی در هر مقام و مسوولیتی برخورد قضایی شود.

به گزارش می‌متالز، یعقوب رضازاده، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: رژیم صهیونسیتی با حمله به لبنان لکه سیاهی به کارنامه خود اضافه کرده است.

وی ادامه داد: تسلیت عرض می‌کنم به خانواده‌های عزیز کارگران معدن طبس که بر اثر انفجار و ندانم‌کاری بعضی از مسوولین در وزارت صمت و مسوولین استانی پدران و برادران عزیز خود را از دست دادند. از مجلس شورای اسلامی و وزارت‌خانه‌های مربوطه کشور تقاضا داریم موضوع را بررسی کنند و با عوامل خاطی در هر مقام و مسوولیتی برخورد قضایی شود.

یعقوب‌زاده با بیان اینکه با چه حق‌وحقوقی به ۱۷ میلیون نفر افغانی اجازه وثوق و ماندگاری در کشور و استفاده از یارانه مردم ایران داده می‌شود، گفت: اجازه ازدواج اتباع خارجی با بانوی ایرانی خلاف قانون است.

با چه منطقی با کلمه ازدواج شرعی می‌خواهیم آن را قانونی بکنیم و با چه مجوزی برای اتباع خارجی حق تملک اموال و املاک ایرانی را صادر می‌کنیم؟

این اسمش مهاجرت نیست بلکه تحقیق بافت جمعیتی کشور و ایجاد افغانستان دوم در خاک جمهوری اسلامی ایران است. از رئیس‌جمهور اسلامی ایران درخواست می‌کنم در دفاع از حقوق ملت ایران از تحریم‌های اقتصادی کشور توسط بیگانگان موضع محکم اتخاذ نموده و بداند که آمریکا دشمن خونی ملت ایران است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده