تاریخ: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۴
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۵۳۳۴۹
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در آیین اهدای ۲ هزار بسته آموزشی به کودکان کم برخوردار:

به میزان رونق تولید، مسوولیت‌های اجتماعی برای ما مهم است

به میزان رونق تولید، مسوولیت‌های اجتماعی برای ما مهم است
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: اکسین علاوه بر بحث تولید به عنوان اولویت اصلی خود، نگاهی بسیار ویژه به بحث مسوولیت‌های اجتماعی و حل مسایل و مشکلات مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار دارد.

به گزارش می‌متالز، علی محمدی در آیین اهدای ۲ هزار بسته آموزشی به کودکان مناطق کم برخوردار که روز ۰۳ مهرماه در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سوم مهرماه ۱۴۰۳ ضمن تسلیت درگذشت غم انگیز و شهادت گونه کارگران معدن طبس که گواه جانفشانی‌های فرزندان این دیار است، تقارن میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت را با هفته دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و برای بازماندگان حادثه معدن طبس از خداوند منان صبر سلامت مسالت دارم.

وی افزود: امروز و هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی در شرکت فولاد اکسین قرار است ۲ هزار بسته آموزشی برای کودکان در مناطق کم برخوردار اهواز توزیع شود و این امر خیری است که شرکت فولاد اکسین در کنار بحث تولید به آن توجه ویژه دارد.

محمدی عنوان کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان با نگاهی ویژه به بحث تولید و جهش تولید در سال گذشته توانست عملکردی منحصر به فرد داشته باشد و با ثبت رکورد‌های بی‌نظیر تولید زمینه‌ساز رشد و توسعه اقتصادی کشور و حرکت به سمت قله شود؛ چیزی که مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان به آن تاکید ویژه دارند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در ۶ ماهه ابتدایی امسال نیز عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان در بحث تولید و ثبت رکورد‌های تولیدی بی‌نظیر بوده و علی‌رغم همه محدودیت‌های اعمال شده توانسته‌ایم ۳ رکورد بی‌نظیر را در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در شرکت با همت همه کارگران به ثبت برسانیم.

وی ادامه داد: عملکرد اکسین در بی اثر کردن تحریم‌های بیگانگان و حرکت در مسیر جهش تولید و خودکفایی از مهم‌ترین اهدافی است که کل خانواده اکسین برای تحقق آن تلاش می‌کند و در این زمینه توانسته در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۸ درصد تولیدات خود را افزایش دهد و همچنین سوددهی شرکت را نیز بالای ۵۰ درصد بالا ببرد.

محمدی تصریح کرد: شرکت اکسین خوزستان البته علاوه بر بحث‌های تولیدی نگاهی بسیار ویژه و خاص به مسوولیت‌های اجتماعی دارد و در این زمینه با انجام اقداماتی در خور شان مردم منطقه در تلاش است تا چهره محرومیت را از مناطقی از کلانشهر اهواز پاک کنل و بذر امید را در دل کودکان و نوجوانان و جوانان این مناطق کم برخوردار بکارد.

وی افزود: توزیع ۲ هزار بسته آموزشی توسط شرکت فولاد اکسین هم‌زمان با اول مهرماه و آغار سال تحصیلی یکی از این اقداماتی است که نشان دهنده نگاه خاص این شرکت به بحث‌های مسوولیت اجتماعی است و در این امر خیر همه کارگران و کارکنان شرکت دخیل هستند تا بتوانیم قدمی در رفع محرومیت‌های استان برداریم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: این شرکت همچنین در ایام اربعین نسبت به برپایی موکب‌هایی در مرز و مناطق محروم اقدام کرده و همچنین برنامه‌های فرهنگی بسیاری را با همکاری مردم همان مناطق برگزار می‌کند تا بتواند اندک قدمی در مسیر بهبود وضعیت این مناطق برداشته و امید را در دل جوانان زنده کند.

محمدی عنوان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم در سال جاری اقداماتی را در مناطق کم برخوردار رقم بزنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شرکت فولاد اکسین خوزستان با دعای خیر همین مردم به موفقیت‌هایی مختلف در بحث جهش تولید دست یابد، زیرا ثمره این موفقیت‌ها برای همین مردم است و قطعا توسعه حاصل از این موفقیت‌ها در اکسین نیز برای مردمی است که هرچه داریم از آن‌ها است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده