تاریخ: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۴۷
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۳۶۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
سردار رمضان‌شریف در ویژه‌ برنامه هفته دفاع مقدس فولاد مبارکه:

مؤثرین و افراد مرجع باید در اطلاع‌رسانی دستاورد‌های امیدآفرین فولاد مبارکه مشارکت کنند

مؤثرین و افراد مرجع باید در اطلاع‌رسانی دستاورد‌های امیدآفرین فولاد مبارکه مشارکت کنند
‌می‌متالز - ویژه‌ برنامه هفته دفاع مقدس در فولاد مبارکه با سخنرانی سردار رمضان‌شریف، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در جمع کارکنان شرکت فولاد مبارکه روز چهارشنبه، چهارم مهرماه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس علی‌رغم مشکلات، برکات زیادی هم برای کشور به همراه داشته است گفت: این شرکت یکی از دستاورد‌های انقلاب است. قبل از انقلاب چنین زیرساختی وجود نداشته و این شرکت در اوج جنگ و تحریم‌های ظالمانه ساخته شده و بسیار افتخارآمیز است.

سردار رمضان‌شریف گفت: گزارش کامل و شوق‌انگیز مدیرعامل فولاد مبارکه در خصوص فعالیت و محصولات شرکت حاکی از آن است که تولید انواع محصولات با کاربرد‌های مختلف در این شرکت در حال انجام است و نیاز بسیاری از صنایع کشور را در این حوزه برطرف می‌سازد.

وی افزود: در مجموعه شرکت فولاد مبارکه در حوزه تولید و توسعه اقدامات قابل‌ تحسینی توسط کارکنان و نیرو‌های بومی به ثمر رسیده که با توجه به تأکید مکرر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین، نیاز است همگی برای اطلاع مردم از این دستاورد‌های غرورآفرین تلاش کنیم. همچنین به نظر می‌رسد باید مؤثرین و افراد مرجع در اطلاع‌رسانی دستاورد‌های امیدآفرین فولاد مبارکه مشارکت کنند.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان اینکه فولاد مبارکه برای ۳۵ هزار نفر به‌صورت مستقیم و ۴۰۰ هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده است، خاطرنشان کرد: این اعداد قابل‌توجه است و نیاز است در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت، دانشجویان، اساتید و به‌ویژه مدیران ارشد رسانه‌های ملی از این شرکت بازدید کنند.

وی تصریح کرد: یکی از رویکرد‌های بسیار خوب فولاد مبارکه نقش‌آفرینی در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی است. این شرکت به‌ویژه در زمینه رونق و توسعه مدارس و ورزشگاه‌ها و بهبود وضعیت آب آشامیدنی روستا‌ها در گستره استان اصفهان، تلاش‌های خوبی انجام داده است که باید به اطلاع مردم برسد.

سردار رمضان‌شریف تأکید کرد: باید برای مقابله با عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن که با یک خبرسازی که صحت‌وسقم آن تأیید نشده و برای افکار عمومی فضاسازی می‌کند، تلاش کنیم فعالیت‌های فولاد مبارکه را اطلاع‌رسانی کنیم.

وی همچنین در جمع نمازگزاران مسجد جامع فولاد مبارکه، در این ویژه‌برنامه، به بیان خاطراتی از شهدا و رزمندگان و تلاش آنها برای اینکه اجازه ندهند دشمنان به اهداف مدنظرشان برسند، پرداخت و گفت: دشمنان برای پیشرفت کشور فرش قرمز پهن نکرده‌اند. کار‌های بزرگی در جمهوری اسلامی انجام شده است که دشمنان کوچک می‌شمارند و از کمبود‌ها بحران‌های بزرگ می‌سازند.

گفتنی است هم‌زمان با حضور سردار رمضان‌شریف در فولاد مبارکه، با همراهی جمعی از مدیران شرکت، از سامانه یکپارچه اذان در سطح شرکت رونمایی شد.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

عناوین برگزیده