تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۴۸
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۵۳۸۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
درآمد‌های عملیاتی بانک ملت به مبلغ حدودی ۱۹ همت رسید؛

ثبت تراز مثبت ۸۳ درصدی از سوی "وبملت"/ بانک ملت سقف درآمد‌های تسهیلات اعطایی را جابه‌جا کرد

ثبت تراز مثبت ۸۳ درصدی از سوی
‌می‌متالز - "وبملت" در شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به ثبت رساند نسبت به مردادماه ۲۳ درصد افزایش درآمد تسهیلات اعطایی را مشاهده کرد.

به گزارش می‌متالز، بانک ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد ارائه‌شده از محل تسهیلات اعطایی طی دوره ماهانه را بالغ‌بر ۱۵ هزار و ۶۵۹ میلیارد تومان به ثبت رساند و همچنین "وبملت" از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری نیز درآمد‌های تجمیعی به‌دست‌آمده خود را از این بخش برابر با ۷۶ هزار و ۵۱۶ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند.

سود پرداختی سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وبملت" در شهریورماه برابر با ۸ هزار و ۵۷۷ میلیارد تومان بود و در پایان نیمه نخست سال جاری نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۴۷ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت 

"وبملت" در شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به ثبت رساند نسبت به مردادماه ۲۳ درصد افزایش درآمد تسهیلات اعطایی را مشاهده کرد و مجموع درآمد‌های این بانک طی ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون در مقایسه با سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند.

ثبت تراز مثبت ۸۳ درصدی از سوی
میزان درآمدی که بانک ملت در شهریورماه سال ۱۴۰۳ از تسهیلات اعطایی شناسایی کرد تراز مثبت ۸۳ درصدی را از خود برجای گذاشت و به سود عملیاتی ۷ هزار میلیارد تومانی دست یافت، لازم به ذکر است که در این ماه مجموع درآمد تحقق‌ یافته این بانک نزدیک به ۱۹ هزار میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۲۳ درصد افزایش یافت.

ثبت تراز مثبت ۸۳ درصدی از سوی
بیشترین میزان درآمدی که بانک ملت طی دوره یک‌ماهه از محل تسهیلات اعطایی کسب کرده مربوط به بخش «مرابحه» با ۶ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان بود و دیگر بخش درآمدزای "وبملت" نیز در اختیار بخش «تسهیلات ارزی» با ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان شناسایی شد، بخش «مرابحه» که عنوان درآمدزاترین بخش بانک ملت را در اختیار داشت، در شهریورماه سهم ۴۳ درصدی از درآمد‌های تسهیلات اعطایی ارائه‌شده را به خود اختصاص داد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده