تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۴۱
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۵۳۸۴۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سنگ آهن گهرزمین روند صعودی درآمد‌های تجمیعی را تکمیل کرد؛

بورس کالا، آغوشی امن برای فروش گندله‌های "کگهر"

بورس کالا، آغوشی امن برای فروش گندله‌های
‌می‌متالز - "کگهر" میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات طی ۹ ماه نخست سال جاری توانست از خود بر جای بگذارد، افزایش نزدیک به ۲۲ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته مشاهده کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سنگ‌ آهن گهرزمین در گزارش فعالیت منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳ مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش محصولات تولیدی به دست آورد، میزان درآمدزایی که از این محصولات داشت برابر با ۳ هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان بود.

بورس کالا، آغوشی امن برای فروش گندله‌های
این شرکت معدنی میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۳) تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ توانست کسب کند را برابر با ۳۵ هزار و ۸۴۴ میلیارد تومان به ثبت رساند، میزان درآمدی که "کگهر" در شهریورماه شناسایی کرد متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و در حجم کمتر نیز در بازار صادراتی (۲۹۷ میلیون تومان) بود.

درآمد‌های عملیاتی "کگهر" تا شهریورماه ۱۴۰۳

"کگهر" میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات طی ۹ ماه نخست سال جاری توانست از خود بر جای بگذارد، افزایش نزدیک به ۲۲ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته مشاهده کرد. بیشترین میزان درآمد تجمیعی در بازار داخلی با مبلغی نزدیک به ۳۳ همت به ثبت رسید که ۹۲ درصد از درآمد این شرکت معدنی را در ۶ ماه نخست دربرگرفته بود.

بورس کالا، آغوشی امن برای فروش گندله‌های
"کگهر" در شهریورماه از فروش محصولات «گندله، سنگ آهن دانه‌بندی شده، کلوخه سنگ آهن، کنسانتره بورس کالا و گندله بورس کالا» درآمدزایی داشت و در این بین بیشترین درآمدزایی از فروش «گندله بورس کالا» با ۲ هزار و ۷۵۲ میلیارد تومان به همراه داشت، نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۵ میلیون و ۶۷۶ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

این شرکت معدنی در شهریورماه ۸۰۳ هزارتن از محصولات خود را به فروش رساند و از ابتدای سال مالی که ۹ ماه از سپری‌شده مقدار محصولاتی که به فروش رسیده برابر با ۹ میلیون و ۶۵۰ هزارتن بوده است. این مقدار فروش تجمیعی در مقایسه با سال گذشته ۷ درصد افزایش فروش را به سهامداران نشان می‌دهد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده