تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۵۰
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۵۳۹۶۵
سرویس خبر : انرژی

نیمی از انگلیسی‌ها مصرف انرژی را جیره‌بندی می‌کنند

نیمی از انگلیسی‌ها مصرف انرژی را جیره‌بندی می‌کنند
‌می‌متالز - نظرسنجی جدید نشان داد پس از افزایش ۱۰ درصدی سقف قیمت انرژی، ۴۶ درصد از مردم انگلیس قصد دارند انرژی کم‌تری در زمستان جاری مصرف کنند.

به گزارش می‌متالز، پس از افزایش سقف قیمت انرژی که میانگین هزینه انرژی خانوار‌های انگلیسی را به میزان ۱۴۹ پوند افزایش خواهد داد، خیریه‌ها از دولت خواستند برای کمک به افراد آسیب‌پذیر برای گرم نگه داشتن خانه‌شان، اقدامات بیشتری انجام دهد.

طبق نظرسنجی YouGov به نمایندگی از خیریه «نشنال انرژی اَکشن»، ۴۶ درصد از بزرگسالان انگلیسی احتمالا از انرژی کم‌تر از مورد نیازشان برای راحتی و رفاه، استفاده خواهند کرد. ۴۵ درصد از افراد کم‌درآمد گفتند: پرداخت قبض انرژی در سال گذشته برای آنها دشوار شده بود و بیش از یک سوم از افرادی که از کنتور‌های اعتباری استفاده می‌کنند، اظهار کردند: هنگامی که نیاز داشتند، بدون برق یا گرمایش ماندند.

این خیریه هشدار داد حدود ۶ میلیون خانوار انگلیسی در فقر سوخت، خواهند ماند و وقتی افزایش جدید سقف قیمت انرژی به اجرا گذاشته شود، باید بیش از ۱۰ درصد از درآمدشان را برای پرداخت هزینه گرمایش صرف کنند.

تحت سقف قیمت جدیدانرژی، هزینه سالانه برای گاز و برق از ۱۵۶۸ پوند که در ژوئیه تعیین شده بود، به ۱۷۱۷ پوند افزایش خواهد یافت.

دفتر بازار‌های گاز و برق انگلیس (اوفجم) اعلام کرد که مجموع بدهی انرژی خانوار انگلیسی به ۳.۷ میلیارد پوند رسیده است.

نظرسنجی «نشنال انرژی اَکشن»، نشان داد چهار درصد از بزرگسالان حتی استفاده از تجهیزات پزشکی ضروری مانند اکسیژن و بالابر‌ها را در سه ماه گذشته برای صرفه جویی در هزینه کاهش داده‌اند.

سازمان‌های خیریه و گروه‌های فعال می‌گویند: تصمیم حزب کارگر برای لغو پرداخت سوخت زمستانی برای اکثر بازنشستگان که توسط آخرین دولت کارگری در سال ۱۹۹۷ معرفی شد، احتمالا چنین شرایطی را وخیم‌تر خواهد کرد.

حدود ۱۰ میلیون مستمری‌بگیر احتمالا کمک هزینه خودکار را از دست خواهند داد و پرداخت‌های اضافی فقط برای حدود یک میلیون نفر که اعتبار بازنشستگی دریافت می‌کنند یا از مزایای دیگر برخوردارند، صادر شده است.

بر اساس گزارش گاردین، کارولین آبراهامز، مدیر خیریه «ایج یو کی» گفت: محدود کردن پرداخت سوخت زمستانی، «بی‌مبالاتی و اشتباه» است و «برای بازنشستگان با درآمد کم و متوسط، فاجعه به بار می‌آورد».

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده