تاریخ: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۵۹
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۵۴۳۴۵
سرویس خبر : انرژی

بین ۲۰ تا ۴۰ درصد مصرف انرژی مربوط به تاسیسات حرارتی و برودتی است

بین ۲۰ تا ۴۰ درصد مصرف انرژی مربوط به تاسیسات حرارتی و برودتی است
‌می‌متالز - رییس مرکز رشد پژوهشگاه نیرو، با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در دنیای کنونی، انرژی و آسایش حرارتی است، گفت: این عدد در کشور‌های مختلف متفاوت است، اما بین ۲۰ تا ۴۰ درصد مصرف انرژی در کشور‌ها در این حوزه صورت می‌گیرد.

به گزارش می‌متالز، مصطفی مافی، صبح امروز در آیین آغاز به‌ کار دومین کنفرانس بین‌المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی، سه ویژگی منحصر به‌ فرد این کنفرانس را تشریح کرد و گفت: اولین ویژگی کنفرانس این است که هم‌زمان با نمایشگاه تاسیسات برگزار می‌شود و افراد فرصت بازدید از محصولات فناورانه شرکت‌ها را هم دارند.

دومین ویژگی برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه سیستم‌های گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع و سومین ویژگی نیز برگزاری کارگاه‌های تخصصی است.

دبیر دومین کنفرانس بین‌المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی با بیان اینکه انجمن برای اینکه بتواند فاصله بین تحقیقات آکادمیک و صنعت را کاهش دهد و فضایی ایجاد کند که این دو طیف در یک فضا قرار بگیرند، کنفرانس‌های تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی را از سال ۱۳۹۴ طراحی کرد، گفت: در نهایت در دوره پنجم با مجری نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات کشور به نتیجه رسیدیم و توانستیم کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها را کنار همدیگر برگزار کنیم. در این راستا جلسات زیادی از اسفند شروع و در نهایت سرفصل‌های کنفرانس نهایی و کنفرانس در پایگاه ics هم ثبت و فراخوان مقاله انجام شد.

دبیر دومین کنفرانس بین‌المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی با استره به ویژگی‌های کنفرانس، اظهار کرد: اولین ویژگی کنفرانس این است که هم‌زمان با نمایشگاه تاسیسات برگزار می‌شود و افراد فرصت بازدید از محصولات فناورانه شرکت‌ها را هم دارند.

وی با بیان اینکه دومین ویژگی برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه سیستم‌های گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع و سومین ویژگی نیز برگزاری کارگاه‌های تخصصی است، گفت: ۶۲ مقاله برای کنفرانس دریافت شده که با کمک ۷۰ داور ۲۴ مقاله برای ارائه انتخاب شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده