تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۳۹۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار

کارکنان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با مفاهیم بازار سرمایه آشنا شدند

کارکنان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با مفاهیم بازار سرمایه آشنا شدند
‌می‌متالز - دوره آموزشی آشنایی با کلیات و مفاهیم اساسی بازار سرمایه ویژه پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ساختمان مطهری سازمان بورس و اوراق بهادار در حال برگزاری است.

به گزارش می‌متالز، سازمان بورس در قالب تفاهم نامه‌ای با پلیس امنیت اقتصادی، به برگزاری دوره‌های آموزشی لازم با کمک اساتید سازمان بورس و همکاری پلیس امنیت اقتصادی به منظور برخورد با متخلفان و پیشگیری از وقوع جرم اقدام کرد.

با توجه به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در حال تلاش جدی برای برخورد با مجرمان و متخلفان اقتصادی در حوزه بازار سرمایه است لذا امروز ۱۰ مهرماه، سازمان بورس میزبان حضور دانش‌آموختگان پلیس امنیت اقتصادی فراجا بوده است.

کارکنان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با مفاهیم بازار سرمایه آشنا شدند

در این دوره کلیات بازار سرمایه و ساختار آن را سیدمیلاد حسینی، کارشناس مسوول مدیریت امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس آموزش داد.

همچنین دو کارگاه آموزشی درباره حقوق کیفری بازار سرمایه را علی ولی‌پور، از اداره دعاوی بازار و تشکل‌های خود انتظام، برگزار کرد.

در این دوره آموزشی که حدود ۸ ساعت بود، ۴ پرونده کیفری جرم فعالیت بدون اخذ مجوز از سازمان بورس را، امیرحسین اصل‌زعیم، رئیس اداره دعاوی ناشران و نهاد‌های مالی و احسان قدیمی، کارشناس مسوول اداره دعاوی ناشران و نهاد‌های مالی سازمان بورس، مورد بررسی قرار دادند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده