تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۲۶
بازدید: ۱۶
کد خبر: ۳۵۴۰۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رکورد‌های جدید شرکت صبانور طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳

رکورد‌های جدید شرکت صبانور طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳
‌می‌متالز - شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، رکورد‌های حاصل شده در استخراج و تولید محصولات این شرکت طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، سیدعلیرضا موسوی با اشاره به جزئیات رکورد‌های حاصل شده در شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور گفت: این شرکت با استخراج ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۶۹۳ تن ماده معدنی، رکورد جدیدی را در استخراج به ثبت رساند. رکورد قبلی استخراج، مربوط به سال ۱۴۰۱ بود که در آن ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۶۷ تن ماده معدنی استخراج شد.

وی افزود: رکورد جدید تولید سنگ آهن دانه‌بندی این شرکت یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۸۱ تن در نیمه نخست ۱۴۰۳ بود. آخرین رکورد تولید این محصول، یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۷۵ تن در مدت مشابه سال ۱۴۰۰ بود.

مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با اشاره به رکورد جدید تولید کنسانتره سنگ آهن، تصریح کرد: این شرکت طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳ با تولید ۸۳۲ هزار و ۳۳۳ تن، رکورد قبلی خود در مدت مشابه ۱۳۹۹ (۷۱۰ هزار و ۸۲۲ تن) را شکست.

وی ادامه داد: تولید ۳۲۱ هزار و ۷۸۰ تن گندله آهن در نیمه نخست ۱۴۰۳، رکورد جدیدی از شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بود که رکورد قبلی خود (۲۴۰ هزار و ۸۲۲ تن در مدت مشابه ۱۴۰۲) را جا گذاشت.

بنا به این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی صبانور در استان همدان واقع است.

استخراج سنگ آهن: ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۶۹۳ تن (۱۴۰۳)

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده