تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۵۱۲۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

۴ رکورد جدید در تولید محصولات صبانور

۴ رکورد جدید در تولید محصولات صبانور
‌می‌متالز - روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به نقل از مدیرعامل این شرکت، از ثبت ۴ رکورد جدید در تولید محصولات این شرکت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سیدعلیرضا موسوی با بیان این مطلب گفت: شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور طی ۵ ماهه نخست ۱۴۰۳، با وجود محدودیت‌های برق، رکورد‌های جدیدی را در تولید سنگ آهن، سنگ آهن دانه‌بندی، کنسانتره و گندله و نیز فروش گندله ثبت کرد.

وی افزود: این شرکت با تولید ۴۷۹ هزار و ۹۷۶ تن سنگ آهن، رکورد جدیدی را در تولید این محصول به ثبت رساند. رکورد قبلی آن، ۳۹۵ هزار و ۹ تن در مرداد ۱۴۰۱ بود.

مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با اشاره به رکورد جدید در تولید سنگ آهن دانه‌بندی، تصریح کرد: این شرکت در مرداد ۱۴۰۳ با تولید ۲۶۲ هزار و ۷۹۲ تن، رکورد قبلی خود در مرداد ۱۴۰۰ (۲۵۵ هزار و ۲۸۰ تن) را شکست.

وی ادامه داد: تولید ۱۲۵ هزار و ۷۹۲ تن کنسانتره آهن در ماه مرداد ۱۴۰۳، رکورد جدیدی از شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بود که رکورد قبلی خود (۱۲۵ هزار و ۳۷۸ تن در مرداد ۱۴۰۰) را جا گذاشت. افزون بر این، شرکت مذکور با تولید ۵۴ هزار و ۲۰۲ تن گندله، رکورد قبلی (۵۴ هزار و ۴۴ تن) را باطل کرد.

موسوی درباره رکورد جدید شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در فروش گندله، اذعان کرد: این شرکت با فروش ۷۴ هزار و ۲۴۱ تن گندله در مرداد ۱۴۰۳، از رکورد قبلی خود (۶۵ هزار و ۳۲۴ تن در مرداد ۱۴۰۲)، عبور کرد.

بنا به این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی صبانور واقع در استان همدان، از مرحله اکتشاف، استخراج، فرآوری سنگ آهن تا تولید محصولات کنسانتره و گندله دانه‌بندی فعال است. همچنین زنجیره تولید این مجموعه معدنی در استان کردستان از مرحله تولید سنگ آهن دانه‌بندی و مصرف آن به عنوان ماده اولیه کارخانه کنسانتره‌سازی فعال است.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده