تاریخ: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۳۲
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۵۴۳۳۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
طی ۲ روز؛

پنجمین پورتفو «تکنوتور» در مجتمع فولاد سبا برگزار شد

پنجمین پورتفو «تکنوتور» در مجتمع فولاد سبا برگزار شد
‌می‌متالز - پنجمین پورتفو «تکنوتور» طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۰۹ و ۱۰ مهر ماه با حضور ۱۸ شرکت دانش‌بنیان در مجتمع فولاد سبا برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، این رویداد که با هدف شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه و نوآورانه صنعت فولاد برگزار شد، فرصت مهمی برای توسعه بازار محصولات، خدمات و راهکار‌های فناورانه توسط شرکت‌های زیرمجموعه صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه فراهم آورد.

در این رویداد، مدیرعامل مجتمع فولاد سبا و دیگر مسوولان این مجموعه، به همراه مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عضو صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد، به بررسی راهکار‌ها و فرصت‌های جدید جهت بهبود و توسعه محصولات فولادی پرداختند. ارائه‌های تخصصی و بحث‌های فنی میان این شرکت‌ها و مدیران فولاد سبا، موجب شد تا زمینه‌های جدیدی برای همکاری مشترک و بهبود فرایند‌های تولیدی این شرکت شناسایی شود.

در این برنامه که با حضور ۱۸ شرکت دانش‌بنیان تحت حمایت صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه و به همت شرکت MSTID برگزار شد، این شرکت‌ها طی ۲ روز توانایی‌های خود را ارائه داده و مسوولان مجتمع فولاد سبا نیز نیاز‌های خود در حوزه فعالیتی این شرکت‌ها را اعلام کرده و در زمینه همکاری دانش‌بنیان‌ها با فولاد سبا رایزنی‌هایی صورت گرفت.

عمده نیاز‌های مجتمع فولاد سبا و همچنین زمینه فعالیتی شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در این پورتفو «تکنوتور» در حوزه انقلاب صنعتی چهارم و هوش مصنوعی بود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده