تاریخ: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۰۸
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۴۴۰۴
طی نیمه نخست امسال؛

۳۵۶ نقطه پرحادثه در راه‌های کشور حذف و اصلاح شد

۳۵۶ نقطه پرحادثه در راه‌های کشور حذف و اصلاح شد
‌می‌متالز - مدیرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه سازمان راهداری گفت: در ۶ ماهه امسال، ۳۵۶ نقطه پر حادثه با هدف ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای در راه‌های بین‌شهری کشور اصلاح شد.

به گزارش می‌متالز، «مجید صباغ‌زاده» مدیرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از رفع و اصلاح ۵۴۸ نقطه پر تصادف از مجموع ۸۸۷ نقطه مصوب سال ۱۴۰۱ خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد، ۴۱۲ نقطه پرحادثه در سال ۱۴۰۲ برطرف شده است.

صباغ‌زاده با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در نیمه نخست سال جاری گفت: ۳۵۶ نقطه پرحادثه در راه‌های بین‌شهری کشور اصلاح شد که شامل ۱۳۶ نقطه مصوب سال ۱۴۱ و ۲۲۰ نقطه مستعد حادثه از سال‌های گذشته بوده است.

به گفته وی؛ در بازه زمانی ذکر شده، ۹۰ هزار و ۱۱۳ کیلومتر از راه‌های بین‌شهری کشور خط‌کشی شده و ۲۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد تابلو و علائم اخطاری و مسیرنما نصب شده است.

مدیرکل دفتر نگهداری علائم همچنین از نصب ۴۲۵.۷ کیلومتر حفاظ‌های ضروری، شامل گاردریل و نیوجرسی، و ۱۱۳ کیلومتر روشنایی در گردنه‌های مه‌گیر و کمربندی‌ها خبر داد و این اقدامات را بخشی از تلاش‌های مستمر برای افزایش ایمنی در محور‌های شریانی کشور دانست.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده
رتبه بازدهی تولید مسکن/ معمای «تغییر شغل» بسازوبفروش‌ها/ ساخت وساز طی ۶ سال گذشته به ۴ بازار باخت/ فقط سود بانکی با عایدی ساختمانی رقابت می‌کند/ تخریب گر اصلی «بازدهی ساخت مسکن»، تورم زمین است/ میانگین حاشیه سود «ساخت مسکن» در کشور طی این مدت ۴۳ درصد بوده که از میانگین تورم مسکن به میزان ۶۴ درصد، به مراتب کمتر و غیرقابل توجیه است
بررسی معمای «تغییر شغل» بسازوبفروش‌ها و «سقوط» سرمایه‏‏‏‌گذاری واقعی ساختمانی

رتبه بازدهی تولید مسکن/ معمای «تغییر شغل» بسازوبفروش‌ها/ ساخت وساز طی ۶ سال گذشته به ۴ بازار باخت/ فقط سود بانکی با عایدی ساختمانی رقابت می‌کند/ تخریب گر اصلی «بازدهی ساخت مسکن»، تورم زمین است/ میانگین حاشیه سود «ساخت مسکن» در کشور طی این مدت ۴۳ درصد بوده که از میانگین تورم مسکن به میزان ۶۴ درصد، به مراتب کمتر و غیرقابل توجیه است