تاریخ: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۴۶۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حکم ‌وزیر اقتصاد؛

سرپرست جدید مركز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای منصوب شد/ برگزاری جلسه تكریم و معارفه این انتصاب با حضور دكتر همتی

سرپرست جدید مركز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای منصوب شد/ برگزاری جلسه تكریم و معارفه این انتصاب با حضور دكتر همتی
می متالز - طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی "محمد مسیحی" به عنوان مشاور وزیر و سرپرست مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، در حکم صادره از سوی دکتر عبدالناصر همتی برای مسیحی می‌خوانیم:

نظر به تعهد، صلاحیت، تخصص و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مشاور وزیر و سرپرست مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای" منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات، مجدانه بکوشید.

عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام مأموریت‌های محوله از خداوند متعال خواستارم.

بر اساس این گزارش، دکتر عبدالناصر همتی در آیین معارفه «محمد مسیحی» بعنوان مشاور وزیر و سرپرست مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای که در محل دفتر وزارتی و با حضور تعدادی از معاونان وزیر و رئیس سازمان امور مالیاتی برگزار شد، با تقدیر از زحمات و تلاش‌های «حسین تاجمیر ریاحی» رئیس پیشین مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای اظهار داشت: تغییر ایجاد شده در ریاست مرکز، نه به سبب عملکرد یا رویکرد سیاسی، بلکه با هدف دمیدن روح تازه در روند پیشبرد امور صورت گرفته است.

وی گفت: انتظار داریم، پتانسیل نیرو‌های جدید و تازه نفس، منجر به سرعت بخشیدن به تحولاتی شود که از دوره‌های گذشته در مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای شروع شده بود.

وزیر اقتصاد «محمد مسیحی» را کارمند و مدیری با دانش و مجرب با سابقه‌ای بیست و چند ساله در امور مالیاتی خواند که می‌تواند اصلاحات در حوزه سیاست‌های مالیاتی، رسیدگی به شکایات و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای مشاوران رسمی را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

این گزارش حاکی است، مسیحی مشاور وزیر و سرپرست مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای نیز طی سخنانی در این مراسم، ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر اقتصاد و با اشاره به سوابق طولانی همکاری با تاجمیر ریاحی رئیس پیشین این مرکز، از زحمات وی در این سمت قدردانی کرد.

همچنین «حسین تاجمیر ریاحی» رئیس سابق مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای در سخنانی در ادامه، با آرزوی موفقیت برای مسیحی و تبریک انتصاب وی از سوی وزیر اقتصاد، به تشریح برخی دستآورد‌های مرکز، در مدت مسئولیت خود پرداخت.

منبع: شادا

عناوین برگزیده