تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۴۷۵۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مس صعودی شد

مس صعودی شد
‌می‌متالز - روز دوشنبه ۱۶ مهرماه، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین ۰.۳ درصد رشد پیدا کرد و به ۹ هزار و ۸۱۶ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۱۳ مهرماه، ۰٫۳ درصد معادل ۳۲ دلار افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۵ درصد رشد را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۸۱۶ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۱۳ مهرماه، ۹ هزار و ۷۸۴ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه ۱۶ مهرماه، ۰٫۳ درصد معادل ۲۸ دلار افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل و ۰٫۶ درصد رشد نسبت به هفته پیشین پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۶ مهرماه با کاهش یک هزار و ۲۲۵ تنی، از ۲۹۸ هزار و ۵۲۵ تن به ۲۹۷ هزار و ۳۰۰ تن رسیده است.

روز دوشنبه ۱۶ مهرماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۴۸ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز جمعه ۰۶ مهرماه، با کاهشقیمت چهار دلار بر تن همراه بوده است.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده