تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۴۷
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۴۸۵۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

نزول فلز سرخ

نزول فلز سرخ
‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۹۸ دلار افت پیدا کرد و ۹ هزار و ۶۱۸ دلار قیمت‌گذاری شد.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۱۶ مهرماه، ۲ درصد معادل ۱۹۸ دلار کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۳ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۶۱۸ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۱۶ مهرماه، ۹ هزار و ۸۱۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه، ۱٫۹ درصد معادل ۱۹۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۱ درصد افت پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد که موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه با کاهش یک هزار و ۲۵ تنی، از ۲۹۷ هزار و ۳۰۰ تن به ۲۹۶ هزار و ۲۷۵ تن رسیده است.

روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۵۶ دلار بر تن گزارش شد که نسبت به روز دوشنبه ۱۶ مهرماه، با افزایش هشت دلار بر تنی همراه بود.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده