تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۵۴۸۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
توسط رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری؛

دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار با حضور فولاد مبارکه افتتاح شد

دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار با حضور فولاد مبارکه افتتاح شد
‌می‌متالز - دومین نمایشگاه بین‌المللی شهرپایدار با حضور رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار با حضور علی آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، رحیم سرهنگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی کیش، امین میرزایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، محمد مهدی احمدی رئیس شرکت عمران، آب و خدمات کیش امشب افتتاح شد.

نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر پایدار با محور‌های اصلی شهرسازی و مدیریت شهری پایدار، دولت هوشمند و اقتصاد دیجیتال، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پایدار، بانکداری سبز و الکترونیکی، جهش تولید و توسعه پایدار صنایع و معادن، حمل و نقل پایدار و خودرو‌های برقی، ساختمان‌های هوشمند و پایدار، شبکه هوشمند و انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات و گردشگری هوشمند و پایدار برگزار می‌شود.

شرکت فولاد مبارکه به عنوان شهروند شرکتی مسوولیت پذیر به همراه شرکت صناپ (صنایع انرژی پاک) که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این گروه بزرگ صنعتی است برای ارائه آخرین دستاورد‌ها و اقدامات خود در زمینه انرژی‌های پاک و پایدار در این نمایشگاه حضور دارد.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برپا شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده