تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۰
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۵۵۰۵۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

برگزاری نشست هم‌اندیشی معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با مدیران عامل مراکز خدماتی

برگزاری نشست هم‌اندیشی معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با مدیران عامل مراکز خدماتی
‌می‌متالز - نشست هم‌اندیشی معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با مدیران عامل مراکز خدماتی شرکت، روز یک‌شنبه ۱۵ مهرماه در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی و ورزشی فردوس فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این نشست، بر اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۳ فولاد مبارکه در حوزه فروش و بازاریابی تأکید شد و عملکرد مراکز خدماتی در شش‌ماهه نخست سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، گزارش عملکرد مراکز خدماتی در نیمه نخست سال جاری در رعایت شاخص‌های عملکردی از منظر فروش، شامل شاخص‌های فروش منطقه‌ای، فروش به شرکت‌های تولیدی، خرده‌فروشی و ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از آن، گزارش تحلیل وضعیت بازار‌های جهانی فولاد و چشم‌انداز آن تا پایان سال جاری میلادی ارائه شد.

در بخش دیگر جلسه، مدیران عامل مراکز خدماتی با توجه‌ به شرایط رکود حاکم بر بازار محصولات فولادی و چالش‌های مالی و بازرگانی پیشِ رو پیشنهاد‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

در ادامه جلسه، محمد تاجمیرریاحی، مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، بر ضرورت حمایت از مراکز خدماتی و تعیین اولویت‌های مراکز برای برون‌رفت از وضعیت موجود تأکید کرد و در بخش پایانی جلسه، یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه، بر مباحثی از قبیل رقابتی بودن شرایط بازار و لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های فنی و بازرگانی و ابزار‌ها و سامانه‌های نوین در فعالیت‌های بازرگانی و سرمایه‌گذاری مراکز خدماتی تأکید کرد.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده