تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۲۷
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۵۰۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رشد درآمد تجمیعی تسهیلات اعطایی بانک پارسیان در ۶ ماه نخست؛

سهم ۷۶ درصد تسهیلات اعطایی "وپارس" از کل درآمد‌ها

سهم ۷۶ درصد تسهیلات اعطایی
‌می‌متالز - بیشترین درآمدزایی که بانک پارسیان در شهریورماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی مربوط به بخش مرابحه با یک هزار و ۱۶ میلیارد تومان بود.

به گزارش می‌متالز، بانک پارسیان در گزارش ماهانه منتهی به شهریورماه، میزان درآمد عملیاتی که در این دوره از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد به ثبت رساند مبلغی برابر با ۳ هزار و ۲۴ میلیارد تومان بود. در این میان از بخش‌های نام برده بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده به تسهیلات اعطایی ارتباط داشت.

سهم ۷۶ درصد تسهیلات اعطایی وپارس+بورس نیوز
میزان درآمدی که وپارس از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد برابر با ۲ هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان بود، همچنین "وپارس" از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مجموع تسهیلات اعطایی خود را ۱۴ هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان به ثبت رساند.

سهم ۷۶ درصد تسهیلات اعطایی وپارس+بورس نیوز
بانک پارسیان، میزان تسهیلات وصولی که در پایان شهریورماه اعلام کرد برابر با ۱۴ هزار میلیارد تومان بود، همچنین "وپارس" از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده این بانک ۱۵ هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "وپارس"

میزان درآمد ماهانه‌ای که بانک پارسیان در شهریورماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته دوره مشابه سال گذشته افزایش ۵۹۹ درصدی را تجربه کرد. میزان درآمد تجمیعی وپارس در ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به عملکرد ۶ ماه آغازین سال گذشته رشد ۵۹ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند.

سهم ۷۶ درصد تسهیلات اعطایی وپارس+بورس نیوز
بیشترین درآمدزایی که بانک پارسیان در شهریورماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی مربوط به بخش مرابحه با یک هزار و ۱۶ میلیارد تومان بود و در جایگاه بعدی نیز تسهیلات ارزی با ۴۳۷ میلیارد تومان قرار داشت. میزان درآمدی که "وپارس" از این ۲ بخش به دست آورد به ترتیب دربرگیرنده‌ی ۴۴ درصد و ۱۹ درصد از درآمد تسهیلات اعطایی در شهریورماه بودند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده