تاریخ: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۵۸
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۵۵۱۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پی انتخاب شایسته «حسین علایی» به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پی انتخاب شایسته «حسین علایی» به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور
‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی انتخاب شایسته حسین علایی به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، در متن این پیام آمده است:

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد

جناب آقای حسین علایی

باسلام و عرض احترام

حسن انتخاب جنابعالی از سوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سمت مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. 

حضور جنابعالی در مقام مدیرعاملی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در سایه تجارب ارزنده سالیان متمادی مدیریت اجرایی شما، می‌تواند در شرایط کنونی به توسعه، پیشرفت و رفع بسیاری از موانع و مشکلات بینجامد.

موجب خرسندی است که در مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، این توفیق را داریم که در سایه تدابیر و راهنمایی‌های ارزنده جنابعالی به سهم خود نقش ایفا کرده و در جهت رونق اقتصادی کشور و گره گشایی از مشکلات جامعه به ویژه مشکلات بازنشستگان گرامی صندوق بازنشستگی فولاد گام برداریم.

از خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد برنامه‌ها و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

مجتبی حمیدیان

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

منبع: سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

عناوین برگزیده