تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۵۴۳۲
سرویس خبر : اجتماعی

اعزام خانواده شهدای فولاد خوزستان به زیارت حرم رضوی

اعزام خانواده شهدای فولاد خوزستان به زیارت حرم رضوی
‌می‌متالز - هم‌زمان با وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ خانواده معزز شهدای فولاد خوزستان در قالب یک تور زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش می‌متالز، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، محمود حسن‌پور مدیر بازرسی و نظارت، رحیم امیدبخش مدیر امور اداری، حجت‌الاسلام موسی بهاالدینی سرپرست امور ایثارگران به همراه جمعی از کارکنان ضمن استقبال ویژه، خانواده معظم شهدا را بدرقه کردند.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی پیشاپیش ضمن آرزوی قبولی زیارت و سفری بی‌خطر برای همه عزیزان، اظهار داشت: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ فولاد خوزستان هستند و سعی همه ما فراهم نمودن امکانات رفاهی برای زائران حرم مطهر رضوی است.

حجت‌الاسلام موسی بهاالدینی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در خصوص فراهم نمودن شرایط زیارت برای خانواده‌های معظم شهدا، گفت: برای بالا بردن کیفیت این سفر نسبت به سالیان قبل، برنامه‌ریزی و تدارکات لازم و تلاش‌های ویژه‌ای صورت گرفت و امیدواریم در این سفر معنوی، خانواده‌ها امکانات و رفاه لازم را برای زیارت و اسکان داشته باشند. 

بهاالدینی در پایان از تلاش سایر دست اندرکاران در فولاد خوزستان و همچنین همکاری سپاه حفاظت فرودگاه بابت تشریفات بدرقه، تقدیر و تشکر کرد.

اعزام خانواده شهدای فولاد خوزستان به زیارت حرم رضوی

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین