تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۵۶
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۵۶۹۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

اعطای جایزه ملی مدیریت ابرپروژه ایران به شرکت فولاد مبارکه

اعطای جایزه ملی مدیریت ابرپروژه ایران به شرکت فولاد مبارکه
میم تالز - در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران، در بخش ابرپروژه‌ها از شرکت فولاد مبارکه برای ابرپروژه (احداث نیروگاه سیکل ترکیبی فاز ۱ و ۲ (۹۱۴ مگاوات) EPC) با اهدای بالاترین سطح تندیس این دوره یعنی تندیس برنز تقدیر شد. این جایزه به حمیدرضا خسروانی‌پور، مدیر اجرای پروژه‌های انرژی و سیالات فولاد مبارکه اعطا شد.

به گزارش می‌متالز، دوازدهمین جشنواره اعطای جایزه ملی مدیریت پروژه و سومین دوره اعطای جایزه نوین پروژه عصر امروز به همت انجمن مدیریت پروژه ایران در مرکز الماس شهر تهران برگزار شد.

اقبال شاکری، رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران گفت: انجمن مدیریت پروژه ایران از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر ۶۰۷ عضو حقیقی و ۶۰ عضو حقوقی فعال دارد. گواهینامه‌های چهارسطحی که انجمن صادر می‌کند بسیار معتبر است و به دو زبان صادر می‌شود. همچنین گواهینامه دلتا و گواهینامه مشاوره هم چند سالی است که اضافه شده و تاکنون سه شرکت فرایند دریافت گواهینامه دلتا را طی کرده‌اند.

در دوازدهمین دوره اعطای جایزه ملی مدیریت پروژه، جمعا بیش از ۸ هزار نفرساعت کارشده تا امروز بتوانیم این جشنواره را برگزار کنیم.

اعطای جایزه ملی مدیریت ابرپروژه ایران به شرکت فولاد مبارکه

عناوین برگزیده