تاریخ: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۵۶۰۴۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

پیام مدیرعامل سایپا در پی کسب نشان صادر کننده مدال آور ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل سایپا در پی کسب نشان صادر کننده مدال آور ۱۴۰۳
‌می‌متالز - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی کسب نشان "صادرکننده مدال آور "۱۴۰۳ را به کارکنان تلاش‌گر و سخت‌کوش گروه و تمام مجموعه‌هایی که در این راه یاری رساندند، تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، در متن پیام جواد توسلی‌مهر، آمده است:

بنام خداوند بخشنده و مهربان

همکاران گرامی

حمایت از تولید و صادرات دو رکن اصلی توسعه اقتصادی کشور است؛ بر این اساس ۱۰ تیرماه "روز صنعت و معدن" و ۲۹ مهرماه "روز ملی صادرات"، برای شرکت‌های تولیدی و خودروسازی اهمیت مضاعفی دارد و این روز‌ها سمبلی برای ارج نهادن بر تلاش‌های انجام شده است.

گروه خودروسازی سایپا از دیرباز تاکنون و با اولویت تامین نیاز داخل، پیشتاز صادرات و ارز آوری در کشور بوده، به گونه‌ای که در روز ملی صادرات، این گروه همواره عنوان پرافتخارترین گروه خودروسازی کشور در زمینه صادرات را کسب کرده است. در ۱۲ دوره عنوان صادرکننده نمونه در سطح ملی و استانی و ۳ دوره صادرکننده ممتاز را از آن خود کردیم، در سال جاری نیز این افتخار را پیدا کردیم که در زمره مدل آوران که بالاترین سطح جایزه صادرات است، قرار گیریم.

این موفقیت نشان می‌دهد که خانواده بزرگ سایپا توانسته تحریم‌های ظالمانه را در اوج، بی‌اثر کند.

بر این اساس کسب عنوان صادر کننده مدال آور مهر تاییدی بر این مدعاست که با الطاف خداوند متعال و همدلی شما همکاران ولایت مدار در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» محقق شد؛ لذا بسیار مایه خوشبختی و مباهات است که یکبار دیگر اثبات کردیم، همت و اراده ایرانی می‌تواند بر مشکلات و تحریم‌ها پیروز شود و این موفقیت بزرگ در عرصه ملی و بازتاب آن در دنیا را مدیون دقت و سخت‌کوشی کارکنان گروه خودروسازی سایپا هستیم. کسب عنوان مدال آور صادرات را به تمام همکاران تلاش‌گر و سخت‌کوش تبریک و تهنیت عرض کرده و سلامتی و موفقیت شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

در پایان اینجانب به نمایندگی از تلاش‌گران گروه خودروسازی سایپا از مساعدت و همراهی خالصانه‌ای که وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد، امورخارجه و بانک مرکزی داشتند، تشکر می‌کنم و همچنین از طرف خانواده گروه، این اطمینان را می‌دهم که به جهت همدلی که بین بخش‌های مختلف گروه سایپا وجود دارد برای سال‌های آتی، بتوانیم مجدد این عنوان ارزشمند که سند توسعه صنعتی کشور است را دریافت کنیم و خودرو‌های تولیدی این گروه به صورت منظم و منسجم به کشور‌های هدف صادراتی ارسال شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین