تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۳:۵۷
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۵۶۰۶۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مجتمع مس شهربابک عنوان کرد:

تامین اقلام مجتمع مس از شهربابک با رشد ۱۲۵ درصدی مواجه بوده است

تامین اقلام مجتمع مس از شهربابک با رشد ۱۲۵ درصدی مواجه بوده است
‌می‌متالز - کمیته ارتباط موثر بین صنایع کوچک و بزرگ به میزبانی مجتمع مس شهربابک با حضور حسن‌زاده معاون اقتصادی استانداری کرمان، صالحی مدیر مجتمع مس سرچشمه، میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، پورپاریزی رییس اداره صمت شهربابک و مدیران صنایع استان کرمان در شهربابک برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، در این جلسه دکتر «امیر حسن‌زاده» معاون اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی در استان، بر حمایت صنایع بزرگ استان از جمله مجتمع مس شهربابک و سرچشمه از واحد‌های تولیدی کوچک‌تر استان کرمان تاکید کرد.

فرماندار شهربابک نیز در زمینه حمایت از صنعت‌گران و تولیدکنندگان بومی گفت: اولین قدم برای تقویت بومی‌سازی، اعتماد سازیست.

«سیدکمال‌الدین نورالدینی» افزود: ما وظیفه‌ی خودمان می‌دانیم که از امر تولید به صورت همه‌جانبه حمایت کنیم، زیرا تولید بیشتر موجب اشتغال بیشتر و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود و انتظار می‌رود که واحد‌های صنعتی بزرگ‌تر با اعتماد به واحد‌های صنعتی کوچک‌تر از آن‌ها حمایت کنند.

مهندس «حسین محمودی» مدیر مجتمع مس شهربابک با اشاره به حمایت مجتمع مس شهربابک از صنعت‌گران داخلی گفت: در زمینه‌ی حمایت از ساخت داخلی و صنعت‌گران بومی شهرستان این ریسک و مسوولیت را پذیرفته‌ایم که از تولیدات این واحد‌ها خریداری و حمایت کنیم به طوری که در سه سال گذشته در بحث تامین اقلام و قطعات از شهرستان شهربابک با ۱۲۵ درصد رشد و در زمینه خرید ریالی با ۱۸۵ درصد رشد مواجه بوده‌ایم.

تامین اقلام مجتمع مس از شهربابک با رشد ۱۲۵ درصدی مواجه بوده است

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده