تاریخ: ۲۳ آبان ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۷
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۵۸۶۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان سمنان مطرح کرد؛

اهتمام دولت بر افزایش رضایت مردم از عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی

اهتمام دولت بر افزایش رضایت مردم از عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی
‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان سمنان از رتبه نخست این استان در میزان رضایت اربابان رجوع ادارات کل صمت کشور خبر داد و گفت: اهتمام دولت بر افزایش رضایت مردم از عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش می‌متالز، «یادگار احمدی» مدیرکل صمت استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: طی ارزیابی صورت گرفته از میزان سنجش رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان ادارات کل صمت استان‌های کشور، استان سمنان در میزان رضایت ارباب رجوع از خدمات ارائه شده کارکنان در ادارات کل صمت کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

وی افزود: در این ارزیابی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تحقق ۱۰۰ درصدی رضایت‌مندی از خدمات ارائه شده کارمندان به مراجعه‌کنندگان، رتبه نخست را در بین ادارات کل صمت استان‌ها بدست آورده است.

مدیرکل صمت استان سمنان اضافه کرد: قانون مداری و عدم تبعیض در ارائه خدمت، سرعت و دقت مناسب در انجام فعالیت‌های مرتبط با خدمت، ارائه راهنمایی‌های لازم و پاسخگویی مناسب به هنگام ارائه خدمت و رفتار با کرامت و محترمانه در هنگام ارائه خدمت، چهار مولفه‌ی سنجش و ارزیابی خدمات ارائه شده کارمندان به اربابان رجوع بوده است.

احمدی با بیان اینکه اهتمام دولت بر افزایش رضایت مردم از عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی است، گفت: بر اساس بخشنامه شورای‌عالی اداری مبنی بر سنجش میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی این ارزیابی از طریق طراحی سامانه برخط و اختصاص یک نمانه دو بعدی برای هر یک از کارکنان دولت در وزارت صمت انجام شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده