تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۳۲
بازدید: ۱۰
کد خبر: ۳۵۹۵۵۵

ورود هوش مصنوعی به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

ورود هوش مصنوعی به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو
‌می‌متالز - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف بهره‌مندی از فن‌آوری‌های هوش مصنوعی و ارایه تجربه‌ای نوین به مشتریان، محصول جدیدی به نام «دستیار هوشمند مشتریان» را بر روی وب‌سایت ایساکو راه‌اندازی کرد.

به گزارش می‌متالز، محمد حسن‌پور، رییس مرکز نوآوری‌های دانش‌بنیان شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، درباره این دستیار هوشمند گفت: «دستیار هوشمند مشتریان» با هدف ارتقای سطح خدمات پس از فروش و افزایش بهره‌وری در پاسخ‌گویی به مشتریان و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است. این چت‌بات هوشمند به صورت رسمی بر روی سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir در دسترس قرار گرفته و قادر است به‌طور برخط و ۲۴ ساعته به نیاز‌های مختلف مشتریان پاسخ دهد. این چت‌بات هوشمند به منظور ارتقای فرآیند ارتباطات با مشتریان و ایجاد تجربه کاربری بهتر برای آنان توسط مرکز نوآوری‌های دانش‌بنیان ایساکو طراحی شده و توسعه یافته است.

وی افزود: این فن‌آوری با توجه به نیاز نسل جدید به ارتباطات دیجیتال و دسترسی آسان به اطلاعات طراحی شده و به عنوان کانالی نوین در کنار سایر مسیر‌های ارتباطی مانند شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به مشتریان معرفی شده است. مشتریان قادر خواهند بود با استفاده از این چت‌بات، از خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی در مورد محصولات، خدمات پس از فروش و قطعات یدکی بهره‌مند شوند.

حسن‌پور در ادامه تشریح کرد: قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستیار هوشمند مشتریان ایساکو با استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی طراحی شده تا بتواند به شکل خودکار، سوالات متداول مشتریان را تحلیل کرده و پاسخ‌های دقیق و متناسب با نیاز‌های آنها را ارایه دهد. این ابزار همچنین با قابلیت یادگیری از تعاملات قبلی، به مرور زمان هوشمندتر و بهینه‌تر عمل خواهد کرد و می‌تواند به پرسش‌های پیچیده‌تری پاسخ دهد. به این ترتیب، از حجم تماس‌های تلفنی کاسته شده و خدمات‌دهی در حوزه پس از فروش با کیفیت و سرعت بیش‌تری انجام می‌پذیرد.

وی به برنامه‌های آتی برای توسعه این دستیار هوشمند اشاره کرد و گفت: در ماه‌های آینده، قصد داریم دستیار هوشمند مشتریان را در سامانه‌های دیگری از ایران‌خودرو نیز به کار بگیریم. به این ترتیب، این ربات در وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو و وب‌سایت امداد خودرو نیز به مشتریان ارایه خواهد شد تا بتوانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

حسن‌پور تاکید کرد: دستیار هوشمند ایساکو به طور مداوم و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی به‌روزرسانی می‌شود و به صورت مستمر بهبود خواهد یافت تا بتواند به طور موثرتر و جامع‌تر به نیاز‌های مشتریان پاسخ دهد و در نهایت، رضایتمندی و اعتماد بیش‌تر مشتریان را به دست آورد.

منبع: ایکوپرس 

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت