تاریخ: ۰۸ دی ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۶۳۳۲۷
سرویس خبر : اجتماعی
با هدف شفاف‌سازی برنامه‌ها و اقدامات بیمه آسیا و رفع دغدغه کارکنان انجام شد؛

برگزاری تالار گفت‌وگوی مدیریت نیروی انسانی مجتمع فولاد سبا و مسوولین بیمه آسیا

برگزاری تالار گفت‌وگوی مدیریت نیروی انسانی مجتمع فولاد سبا و مسوولین بیمه آسیا
‌می‌متالز - تالار گفتوگوی مدیریت نیروی انسانی مجتمع فولاد سبا و مسوولین بیمه آسیا با حضور مدیران و کارکنان مجتمع فولاد سبا، مسوولین بیمه آسیا و رئیس مرکز اورژانس و درمان فولاد مبارکه با هدف شفاف‌سازی برنامه‌ها و اقدامات بیمه آسیا و رفع دغدغه کارکنان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه، حسین نصرآبادی، مشاور مدیرعامل بیمه آسیا و سرپرست پروژه فولاد مبارکه، ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه، اظهار داشت: در زمان راه‌اندازی این پروژه، تلاش کردیم با همکاری و هماهنگی کامل، موانع موجود را برطرف کنیم. خوشبختانه تیم اجرایی و عملیاتی ما با تعهد و پشتکار فراوان در این مسیر گام برداشتند. این پروژه با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از توان تخصصی نیروهایمان به مرحله اجرا رسید.

وی افزود: در خصوص قرارداد‌ها و روند اجرایی، موفق شدیم انتقالات مربوط به شرکت فولاد مبارکه را در زمان مقرر انجام دهیم. البته برخی از بخش‌ها نیاز به توسعه و تقویت زیرساخت‌ها دارند که این موضوع در دستور کار قرار گرفته و در حال پیگیری است.

نصرآبادی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تجهیز سیستم‌ها و ارائه خدمات مطلوب، برنامه‌هایی برای بهبود عملکرد مراکز و افزایش رضایت‌مندی مشتریان تدوین کرده‌ایم. اقدامات لازم برای ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و سامانه‌های مدیریتی انجام شده تا فرآیند ثبت و پردازش اطلاعات با دقت بیشتری صورت گیرد.

در ادامه جلسه، امیرسامان روستایی، رئیس مرکز اورژانس و درمان فولاد مبارکه، به تشریح برنامه‌های درمانی و بیمه‌ای پرداخت و گفت: در بخش بیمه و درمان، زیرساخت‌ها به‌گونه‌ای تقویت شده‌اند که مراکز درمانی بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند. ضمن اینکه برنامه‌هایی برای افزایش ظرفیت پذیرش و سرعت‌بخشی به فرآیند‌های اداری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای مدیریت بهینه منابع انسانی و افزایش بهره‌وری، آموزش‌های لازم به کارکنان ارائه شده است. همچنین طرح‌هایی مانند سیناد که برای ثبت و پیگیری اطلاعات درمانی طراحی شده‌اند، به‌زودی اجرایی خواهند شد. این طرح به بیمه‌شدگان امکان می‌دهد تا به‌صورت آنلاین خدمات درمانی خود را ثبت و پیگیری کنند. همچنین در دوره جدید حضور نمایندگان بیمه در مجتمع فولاد سبا از دو روز به سه روز در هفته افزایش یافته و به‌زودی سیستم ثبت نسخ در مجتمع فولاد سبا راه‌اندازی خواهد شد.

روستایی با اشاره به اهمیت رضایت‌مندی کارکنان، اظهار داشت: سامانه‌ای برای ثبت نظر‌ها و پیشنهاد‌ها راه‌اندازی کرده‌ایم تا به‌صورت دوره‌ای میزان رضایت و مشکلات احتمالی بررسی شود. تیم ارزیابی شامل افراد متخصص است که در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

گفتنی است در پایان این نشست، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و حاضران سؤالات خود را در حضور مسوولین بیمه آسیا و مدیران مجتمع فولاد سبا مطرح کردند.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

عناوین برگزیده