تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۴ ، ساعت ۱۳:۴۱
بازدید: ۳۷
کد خبر: ۳۷۴۹۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در فضای حضور مقامات و مدیران ارشد، صورت گرفت؛

افزایش تعاملات ایمیدرو با رسانه‌ها در نمایشگاه اکسپو هفتم

افزایش تعاملات ایمیدرو با رسانه‌ها در نمایشگاه اکسپو هفتم
‌می‌متالز - هفتمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۴ به فضایی برای افزایش تعاملات ایمیدرو با رسانه‌های جمعی و خبرنگاران مبدل شد.

به گزارش می‌متالز، این رویداد بین‌المللی که طی روز‌های هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، با استقبال مقامات ارشد دولت، وزرا و همچنین مدیران و کارشناسان شرکت‌های داخلی و خارجی همراه شد.

حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور و محمدرضا عارف معاون اول و نیز وزیر صنعت معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداران و اعضای هیات مدیره شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی داخلی و خارجی، نشان از جایگاه و نقش این نمایشگاه بین‌المللی می‌داد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ که به همراه ۱۸ شرکت زیرمجموعه در سالن ۶ این رویداد حضور یافته بود، به محلی برای تبادل نظر مدیران و صاحب‌نظران داخلی و خارجی حوزه معدن و صنایع معدنی درآمد.

غرفه این سازمان همچنین ساعاتی میزبان الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع‌رسانی و علی احمدنیا رئیس بخش اطلاع‌رسانی شورای اطلاع‌رسانی دولت، با همراهی فاطمه زارعان رئیس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد. طی این نشست‌ها که با حضور سولماز ادریسی مدیر روابط عمومی ایمیدرو صورت گرفت، جلسه هم‌اندیشی با مدیران روابط عمومی شرکت‌های بزرگ معدن و صنایع معدنی نیز با هدف بیان نقطه نظرات درباره جایگاه ساختاری روابط عمومی و نقش آن‌ها در پیشبرد اهداف کلان دولت برگزار شد.

از دیگر سو، حضور پیوسته مهندس آقاجانلو رئیس هیات عامل به همراه معاونان و مدیران تخصصی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برای بیان برنامه‌ها و عملکرد سازمان و پاسخگویی به سوالات میهمانان، با هدف ایجاد شفافیت و طرح نکات مرتبط با توسعه بخش معدن و صنایع معدنی ایران، به افزایش تعاملات مجموعه ایمیدرو با مخاطبان انجامید.

در این میان برگزاری ۵ نشست خبری با حضور بیش از ۱۵۰ نماینده رسانه‌های جمعی و تخصصی، جلوه‌ای دیگر از تعاملات دوسویه روابط عمومی و مدیران ارشد ایمیدرو با رسانه‌ها را به نمایش گذاشت.

در همین حال حضور مدیران شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو در میان کارشناسان این بخش و اصحاب رسانه، فضای متفاوتی از گفت‌و‌گو‌های دو طرف را نشان داد به طوری که بیان عملکرد و همچنین چالش‌های معدن و صنایع معدنی در حوزه‌های تولید، توسعه، زیرساخت، تامین مالی و تجهیزات، صادرات، تکنولوژی و دانش بنیان؛ فضای جدیدی از گفت‌و‌گو‌های دو طرف را منعکس ساخت.

همچنین روابط عمومی ایمیدرو طی برگزاری این نمایشگاه در تولید محتوا، اطلاع‌رسانی و برگزاری نشست خبری، حضوری متفاوت را تجربه کرد که حاصل آن انتشار بیش از ۴۰ محتوای خبری (متنی، گزارش تصویری، ویدئو کوتاه و ...) بود. در همین حال انتشار بیش از ۱۰۰ خبر تولیدی توسط خبرنگاران رسانه‌های مختلف و حضور فعالانه خبرنگاران در نشر محتوا در رسانه‌های اجتماعی، از دیگر نتایج رویداد فوق به شمار می‌آید.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین