
به گزارش میمتالز، محمد آقاجانلو که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات و در نشست صمیمی با کارکنان روابط عمومی ایمیدرو سخن میگفت، افزود: به جهت جایگاه بالای حوزه روابط عمومی در انعکاس اقدامات و برنامههای معدن و صنایع معدنی و همچنین مطابق با اهداف دولت و تحقق سیاستهای توسعهای مهندس اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ برنامههای روابط عمومی ایمیدرو و شرکتهای زیرمجموعه هدفمند اجرا شود.
وی یکی از کارکردهای روابط عمومی را امیدآفرینی در درون سازمان و سطح جامعه عنوان کرد و گفت: ایجاد امید در بین مردم با تولید محتوا و اطلاعرسانی دقیق از اقدامات انجام شده در بخش معدن و صنایع معدنی همچون افتتاح طرحها و اشتغالزایی فراگیر این حوزه در نقاط مختلف کشور؛ یکی از کارکردهای اصلی روابطعمومیها باشد.
آقاجانلو بسترسازی برای ایجاد روابط عمومی هوشمند در ایمیدرو و سایر شرکتها را مهم خواند و عنوان کرد: حجم بالای اطلاعات و توسعه بسترهای اطلاعرسانی در وِب؛ موجب شده تا ایجاد روابط عمومی هوشمند بیش از پیش احساس شود.
وی افزود: در این راستا روابط عمومی ایمیدرو؛ شاخصهای خود را به جهت پیادهسازی و ارزیابی این مهم تعیین و اجرایی کند.
رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به کارکنان روابط عمومی ایمیدرو و شرکتهای زیرمجموعه، اظهار داشت: ضمن قدردانی از اقدامات و تلاشهای شبانهروزی مدیران و کارکنان روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی؛ امیدواریم روابط عمومی ایمیدرو و شرکتهای زیرمجموعه؛ به فرآیندهای اجرایی سازمان کمک کنند و همواره در مسیر انعکاس دستاوردهای حوزه معدن و صنایع معدنی برای مردم گام بردارند.
در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی ایمیدرو طی سخنانی با بیان اینکه عملکرد حوزه روابط عمومی ایمیدرو به لحاظ شاخصهای مختلف و در بین معاونتهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در جایگاه برتر قرار گرفته است، گفت: روابط عمومی ایمیدرو در تولید محتوا و اطلاعرسانی و در بین معاونتهای زیرمجموعه وزارت صمت؛ در جایگاه برتر قرار دارد و این دستاورد حاصل تلاش همکارانم در روابط عمومی این سازمان و حمایتهای مهندس آقاجانلو رئیس هیات عامل ایمیدرو از "حوزه روابط عمومی و ارتباطات" است.
سولماز ادریسی افزود: روابط عمومی ایمیدرو همسو با سیاستهای توسعهای؛ برنامههای خود را دنبال میکند چراکه اعتقاد داریم روابط عمومی نقش برجستهای در رسیدن به اهداف تعالی سازمان دارد.
منبع: ایمیدرو