
به گزارش میمتالز، در این نشست مدیران عامل مراکز خدماتی فولاد مبارکه ضمن معرفی ظرفیتهای شرکتهای خود به چالشهای موجود و شرایط بازار پرداختند.
کیفیت محصولات تحویل شده، کمبود نقدینگی، رکود حاکم بر بازار، مشکلات حمل و نقل کالا و هزینههای خرید از طریق ال سی از جمله چالشهایی بود که در این نشست از سوی مدیران عامل مراکز خدماتی فولاد مبارکه در استانهای مختلف اعلام شد.
همچنین در این نشست مدیران عامل مراکز خدماتی از حضور مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در این جلسه و توجه به مراکز خدماتی قدردانی کردند.