
به گزارش میمتالز، در حال حاضر، تمامی این مراکز تحت مدیریت شرکت فولاد متیل قرار دارند و بر اساس چهار شاخص اصلی شامل فروش درون استانی، فروش به تولیدکنندگان، ارائه خدمات و میزان خرده فروشی ارزیابی میشوند. ارزیابیهای دورهای، سهماهه انجام میشود و در صورت نیاز، در برنامه و تخصیص محصولات مورد نیاز مراکز تجدیدنظر میگردد.
نشستهای دورهای این شرکتها برای بررسی عملکرد هر مرکز و تحلیل بازارهای داخلی و جهانی فولاد با حضور خبرگان بازار فولاد، به منظور بهبود دسترسی مشتریان به محصولات فولاد مبارکه و درک بهتر شرایط بازار برگزار میشود.
یکی دیگر از ظرفیتهای مهم در گروه فولاد متیل، توسعه شبکه فروش آنلاین محصولات فولاد مبارکه است. بستر فروش الکترونیک که در قالب پروژه پایلوت با محصول قلع اندود آغاز شده، مراحل آزمایشی خود را پشت سر گذاشته و هدف این است که در آینده نزدیک، تمامی مراکز خدماتی و محصولات فولاد مبارکه به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار گیرد تا فرآیند خرید آسانتر و دسترسی به محصولات تسهیل شود.